Zaniolo: Attığım gol Muhammed Emin içindi..

Ara transfer döneminde Galatasaray'a imza atan ve ligde çıktığı ilk maçta ağları havalandırarak 3 puanı getiren Nicolo Zaniolo karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. İtalyan yıldız attığı golü başta hayatını kaybeden genç taraftarımız Muhammed Emin olmak üzere tüm depremzedelere armağan ederken, zamanla daha iyi olacağını ifade etti.

Türkiye’nin belki de en kötü döneminde geldim. Depremde hayatını kaybeden, evsiz kalan çok insan oldu. Maçı onlara hediye ediyoruz. Mutlu olamıyoruz bu maçla ilgili çünkü acımız çok yeni. Babama söz vermiştim yarın da doğum günü. Ailem için bir hediye olmasını istedim bu golün. Hayat bazen üzücü ama biz devam etmek zorundayız. Forma numaram da attığım gol de Muhammed Emin için aslında. Onun ailesi, burada kalanlar ve depremde hayatını kaybedenler için.. İlk önce Kasımpaşa’ya iltifat etmek istiyorum. Kasımpaşa iyi bir takım. İyi bir maç çıkardığımızı da düşünüyorum. Bu benim ilk maçım. Biraz daha kendimi geliştirmem gerekiyor. Kendimi geliştirdikçe daha iyi şeyler çıkaracağım.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0