Hayırlısı Olsun..


Kişisel olarak çok güvendiğim bir isimden almış olduğum habere göre, Galatasarayımız bir transfere daha imzasını attı.

Transferde adı gizli olan ve sır gibi saklanması nedeniyle isim verilmeyen bir forvet oyuncusu ile "kesin olarak" anlaşmış bulunmaktayız.

Oyuncu ve takımı ile görüşmeler olumlu bitti.

Hayırlısı olsun, kimmiş bekleyip göreceğiz.

Tahminleri alalım bakalım, kimler bilecek bu transferi.

Not: Gerçekten bende ismi bilmiyorum sadece forvet oyuncusu ile imzaladığımızı biliyorum.
----

- Oyuncunun ismi nedir?
# Gerçekten bilmiyoruz.

- Oyuncu ne zaman imza atar?
# Bir-iki gün içinde imza atacak. Kampa gelecek çünkü.

- Oyuncu yıldızmı, gençmi, süperstarmı?
# Transferde herşey sır gibi saklandığı için bilmiyoruz.

40 yorum:

  1. yaw madem herşey tmm.anlaşıldı nie açıklamıolarki :S bizim yönetimde cılkını çıkardı yaw.

    YanıtlaSil
  2. izmalar atıldığına göre bu akşam açıklanmasını bekleyebiliriz peki sizin tahmininiz ne yönde?

    YanıtlaSil
  3. içimden dos santos,oliveira veya gudjohnsen geçiyor.ama bana sorarsanız dos santos diyorum.

    YanıtlaSil
  4. umarım wingerdır anlaşılan adam...Quaresma ya da Babel olsa ne güzel olur:)

    YanıtlaSil
  5. bi tek babeli yazmadım :) bakarsınız babel gelir.

    YanıtlaSil
  6. Şu ana kadar çıkan haberlerde önemli olarak Govou Owen ve Babel var. Bence Babel bir de Biglia olursa tadından yenmez süpper olur
    :)

    YanıtlaSil
  7. Hem imzalar atıldı diyorsun.Hemde birkaçgün içinde atılacak diyorsun nasıl olacak bu iş?Ayrıca eğer kesin olarak anlaştışsaydık hemen resmi sitede veyahut Haldun üstünel Gstv'ye bağlanıp açıklardı.

    YanıtlaSil
  8. Ismini nasil bilmiyor kimse ya? boyle transfer mi olur :)

    YanıtlaSil
  9. Gezici forvet herhalde,ileri 3'lünün sağı için...İsim belli olsada bir rahat nefes alsak.Haydi bakalım...

    YanıtlaSil
  10. babel dicem ama babelden haberiniz olurdu herhalde sır gibi saklandıgına göre çok önemli bir isim şunlardan birisi olabilir huntelaar,bojan,grafite vs aklada başka isimde gelmiyo ama feneve misilleme olsun die hindi tuncayda olabilir xD

    YanıtlaSil
  11. acaba bu oyuncu bojinov mıu?

    YanıtlaSil
  12. neden isim yok kesin olarak anlaşıLmışsa isim konusunda da bilgin olması gerekirdi

    YanıtlaSil
  13. Bugün 2 bomba transfer yaptık.

    Emre Çolak ve Serdar Eylik Galatasaray'da !

    YanıtlaSil
  14. Peki bu Biglia konusu noldu bir bigi var mı? @FCNBlog

    YanıtlaSil
  15. Mehmet Yolalan1 Temmuz 2009 23:10

    Govou bu isim. Tüm camiaya hayırlı uğurlu olsun arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  16. Loic Rémy 8 milyon euro bonservis bedeliyle galatasaray'da!!!!!!!!Oyuncu yıllık 2.4 milyon euro alacak...

    YanıtlaSil
  17. umarım ruud veya gudjhonsendir.

    YanıtlaSil
  18. Ben Fransadan bir oyuncu olduğunu düşünüyorum

    İlan yada Chamack diyorum

    YanıtlaSil
  19. Admin Olacak ismi simdi bu heycandan kalbim duracak :) ben biraz abartim Babel veya Martins diyorum Quaresmayada hayir demeyiz tabiki

    ya isanllah genc biridir doymus pilli bitmis adam istemiyoruz genc ac kendini kanitlamak isteyen fudbolcu lazim bize!!

    YanıtlaSil
  20. ryan babel, govou ya da juan pablo pino

    YanıtlaSil
  21. Yine ters köşe olacağız diyorum:)

    YanıtlaSil
  22. Aklıma birsürü olasılık geliyor.
    Babel olmasını isterim ama basında bu kadar yer bulmuş bir adamı alacakları da pek aklıma yatmadı açıkcası.
    Teknik Direktör alırken Co Adriaanse ile görüşüyoruz dediler gittiler Rijkard'ı aldılar. Şimdi Babel ile görüşüyoruz dediler, Babel'den iyi birisini hayal bile edemiyorum ama bu olasılığa kendim bile inanmıyorum açıkçası... :D

    YanıtlaSil
  23. oyuncu ve kulübüyle kesin olarak anlaştıysak owen olma ihtimali yok ve bu oyuncunun bonservisi var demekki :) babel , huntelaar , oliveira , gudjohnsen bide oto diyorum eto fazla kaçmış olabilir ama haldun üstünelin ne yapacağı belli olmaz :) ve bence cuma günü açıklarlar transferi cumadan öncede neil açıklanır haftasonuda güzel bir tatil yapar haldun üstünel :) teşekkürler bu arada forza bizleri bilgilendirdiğin için herşey gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil
  24. oyuncunun ismi nedir? :D

    YanıtlaSil
  25. bojan krkiç diyorum:)

    YanıtlaSil
  26. bence oyunccu fransadan gelecek çünkü Haldun Üstünel oralardaydı

    YanıtlaSil
  27. Mürsel Yavaş2 Temmuz 2009 01:52

    Ben söyliyim yeni transferi ozaman ...Fatih Tekke!!!

    YanıtlaSil
  28. futbol fırtınasını blogunda da sezer öztürk ve ufuk ceylan ile anlaşmak saglanıldığı yazıyor. Of bir an önce bitse de tüm transferler rahat etsek.

    YanıtlaSil
  29. Cavenaghi diyorum ben de.

    herkes ters köşe olacaz diyor da ,bütün ünlü forvetlerle anıldık zaten :) ters köşe olmayız yani.cavenaghi yazılmamıştı onu da yazayım dedim.

    YanıtlaSil
  30. Andry Shevchenko-cuma günü açıklanır.

    YanıtlaSil
  31. Zaten bir forvet oyuncusu ile anlaşacaktık. Anlaşmışsak da iyi olmuş. Fazla gecikmez.

    YanıtlaSil
  32. Bu isim Keita.Hayırlı olsun Galatasaray'ımıza

    YanıtlaSil
  33. birimiz mi tutturamayız yaa:D:D

    YanıtlaSil
  34. @ Adsız 22:14

    İmzalar atılmış öyle değil mi? :-)

    @ Adsız 22:38

    İsim konusunda bilgimiz vardı fakat gizli olması istendiği için yazmamız istenmedi.

    @ Ali

    Biglia konusu hala devam ediyor.

    @ Mehmet Yolalan
    @ Adsız 23:14
    @ Mürsel Yavaş
    @ Canci

    Sıcaklar çarptı galiba, çıkıp hava alsanız iyi olur.

    @ NAMIK

    O blogun ne yazdığı şahsen beni hiç ilgilendirmiyor.
    Futbol bilgisine bile inanmıyorum.

    YanıtlaSil
  35. Hocam ne oldu bu transfer 1 ay olacak neredeyse ;A

    YanıtlaSil
  36. csyasoo;

    Transfer zaten Keita paşam :)

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0