Helal Olsun Ayhan!


Helal olsun kaptan, helal olsun Ayhan Akman..

Almanya kampında sağ ayağında tırnak batması meydana gelen Ayhan, Tobol ve Netanya maçlarında bu ağrılara ve acılara rağmen çıkıp Aslanlar gibi forma giydi.

Maçtan önce, devre arasında ve maçtan sonra ciddi tedaviler gören Ayhan, bölgedeki sakat oyuncular yüzünden oynadığı bölgede M.Sarp ile sakat sakat oynamak zorunda kaldı.

Bu tip acı veren ve ciddi anlamda rahatsız eden sakatlıktan ötürü Ayhan normalde giydiği ayakkabıdan 2 numara büyük ayakkabı giymek zorunda kaldı. Ayağında bandaj ve bant olmasına rağmen yürümekte zorlanan Ayhan, sahada kaldığı sürece Aslanlar gibi mücadele etti.

Helal olsun Ayhan..
Geçmiş olsun Ayhan Akman..

5 yorum:

  1. bilenler bilir o tırnak batması adamı değil yürütüp, koşturmak ayağınızın üzerine basamazsınız.

    helal olsun ayhan.
    bravo.

    YanıtlaSil
  2. Ben sevmiyorum yahu bu adamı.

    YanıtlaSil
  3. SEVGİLİ FCN, BU HABER/YORUM İÇİN DE GERÇEKTEN TEBRİKLER; "Yolun Açık Olsun Volkan" başlıklı konuda, gerek girdiğiniz konu başlıklarının gerek bu konulara ilşkin okur yorumlarına verdiğiniz sabırlı ve nezaketli cevaplarınızın takdiri hak ettiği babında görüş sarf etmiştim. Bu görüşlerimi an be an pekiştirmektesiniz.

    Açıkçası, bundan bir kaç gün öncesine kadar, "Turkspor.net" Editörü Saim Altunterim de mevcut olan ve süreklilik arz eden "okurlara kaba ve şımarık üslup kullanma" tarzının siz de egemen olacağını/olabileceğini düşünmeye başlamıştım.

    Yanılmışım, ama yanılgıdan dolayı çok memnunum. Aynen devam. Size ve dolayısıyla tüm Galatasaraylılara yakışan da bu. Bizim en önemli farklarımızdan biri sizin de bildiğiniz üzere, asaletimizdir. Yoksa, diğerlerinden ne farkımız kalır.

    YanıtlaSil
  4. Aynı sakatlığı bende yaşadım 2 ay önce. İnanılmaz bir acı, lanet bir şeydir tırnak batması. Tırnağınıza bir şey dokunduramazsınız.

    Ancak anlamadığım bir şey var, bu işin 15 dakika süren, kısacık bir ameliyatı var. Parmağa lokal anestezi yapılıp batan parça çekiliyor, ondan sonra o bölgeden bir daha tırnak çıkmasın diye o bölgeye elektrikli bir şeyler yapılıyor. 1-2 gün falan yürüyemiyorsunuz. Ben Cuma olmuştum ameliyatı, Pazar günü basketbol maçına gittim, Kadıköy'den Abdi İpekçi'ye.

    Haftaiçinde de futbol turnuvam vardı, bir hafta boyunca her gün aralıksız 2 veya 3 maç yaptım, ve sağ ayak baş parmağım hiç acıtmadı.

    Keşke acı çekeceğine şu kısa operasyonu yapsalardı. Ama belki de benim durumumdan daha ciddi bir durumdur, kim bilir..

    YanıtlaSil
  5. Bir Sağlık çalışanı olarak Tırnak batmasının insana verdiği acıyı çok iyi bilenlerdenim.Genellikle baş parmaklarda meydana gelir ve insanın yere basarken en çok basınç uyguladığı parmaktır.

    Deyim yerindeyse Tırnak batması olan bir insanın kalbi sanki o parmağın ucunda atar.

    Profesyonel davranışı için her türlü teşekkürü hakediyor Ayhan.

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0