Küçük Bir Anı...




Küçük bir anımı paylaşmak istedim.2007 senesinde artık ufak kupon yazmaktan sıkılmıştım ve ufak bir adrenalin yapayım dedim (: 7 tane beraberlik maçı yazdım ve 1 misli oynadım toplam tutar 13 bin tl.Maçların çoğu öğleden sonra idi maçlar başladı ve heyecanlı bir şekilde takip etmeye koyuldum.İlk 5 maç tahmin ettiğim şekilde sonuçlandı ve geriye 2 maç kaldı.Kalan maçlardan biri 21:00 de başladı ve ilk yarısı 1-0 bitti ikinci yarı başladı heyecan dorukta ve dakika 75'te penaltı oldu ve skora eşitlik geldi ve maç 1-1 sonuçlandı.Tutmaz diye oynadığım kupondan geriye 1 maç kalmıştı ve o maç 03:00 sularında başlıcaktı ev sahibi ekip 18. sırada konuk ekip ise 17. sırada bulunuyordu ve sezonun son maçıydı.Maç 03:00'de başladı ve ilk yarısı 0-0 sonuçlandı heyecan dorukta (: 1 liraya 13 bin tl alıcaktım ne de olsa.İkinci yarı başladı ve dakikalar 88'i gösterdiğinde konuk ekibin kendi kalesine attığı gol ile maç 1-0 sonuçlandı.O an şok olmuştum :) ertesi sabah kuponu gösterdiğimde millet şaşırıp kalmıştı :) Yıllardır içimdedir bu kupon asla unutamam.

3 yorum:

  1. Eskiden 50Kuruşada oynanıyordu iddaa :)

    benimde son maçtan yattığım maçlar oldu,herkesin olmuştur ancak 13Bin TL son maçtan gitse birde 1-0 bitse kanser olmamak elde değil :)

    Geçmiş olsun (:

    YanıtlaSil
  2. 7 beraberlik yadım demişsin. 4 ü tuttu 2 maç kaldı demişsin. Yanlış anlamadıysam. 4 - 2 daha 6 etmez mi yahu :D

    YanıtlaSil
  3. @Uğur; fene koymuştu sağol :)

    @Ahmet; özür dilerim ufak bir hata olmuş düzeltiyorum hemen (:

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0