09 Eylül Çarşamba İddaa Yorum ve Analiz



09 Eylül Çarşamba İddaa Yorum ve Analiz


-----------------
554-Bosna Hersek-Türkiye-21:00

Sonucu en çok merak edilen maçlardan biri yine karşımıza çıkıyor.Ev sahibi ekip kazanırsa gruptan çıkmak adına büyük bir adım atacak berabere kalması bile ev sahibi ekibinin işini görür.Konuk ekipte ise mutlak hedef galibiyet akıllarından başka bir düşünce geçmiyor.Gerçekten zor bir maç bizi bekliyor.Sonucu tahmin edemeyeceğim bu maçın üst biteceği düşüncesindeyim.

Tahmin: Üst-1.45


---------
578-İngiltere-Hırvatistan-22:00

İngiltere grupta emin adımlarla ilerliyor.Konuk ekip ise İngiltere'nin takipçisi olarak görünüyor.İngiltere'nin kaliteli kadrosu ile galip geleceğine inanıyorum, ancak 1 oynamak yerine üst oynamayı tercih ediyorum.Ev sahibi ekibin kaliteli hucüm hattı bu maçta iş başında olacaktır.

Tahmin: Üst-1.80


--------
577-Bolivya-Ekvador-22:00

Ev sahibi ekibin gruptan çıkma şansı bir hayli zor.Konuk ekip ise galip geldiği takdirde kıymetli bir 3 puana sahip olacak.Bu maçta Bolivya'nın kendi evinde oynamasına rağmen bir varlık göstereceğini sanmıyorum.Arjantan'i yenenler sıralamasında bulunan Ekvador maçı kazanacaktır.Skor vermek gerekirse 0-2.

Tahmin: 2-2.00



-----------
541-TPV Tampere-Atlantis-18:30

Düşme hattındaki iki ekip karşılaşıyorlar.Ev sahibi ekip içerde 5 galibiyet almış konuk ekip ise deplasmanda sadece 2 galibiyet almış.Zor geçicek maçta gülen tarafın saha ve seyirci avantajı ile ev sahibi ekip olacağı kanaatindeyim.Skor vermek gerekirse 2-1 ev sahibi ekip kazanır.

Tahmin: 1-1.60




Dünkü tahmin ettiğim maçlar ise şu şekil;

524-Rosario Central-River Plate-02:10 Tahmin: 2-3 gol (Tuttu)

505-Sundsvall-IK Sirius FK-20:15 Tahmin: 1-1.30 (Tuttu)



2 yorum:

  1. Ayrıca bu güzel yorumlara ilave zor bir maç olan Arjantin maçı Türkiyenin direk bahisi gibi maçlarda eklenebilir. Basket tahminlerinide bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Arjantini düşündüm ama çekindim biraz.Basket tahminlerini önümüzdeki günlerde düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0