Maçın Analizi..

Maçın dakika dakika analizine yada geniş özet içeren analizine veya antrenöre/teknik direktöre pek girmeyeceğim.. Sadece oyuncular hakkında söylemek istediklerim var, onları dile getireceğim. Bursaspor maçında oynayan; forma giyen oyuncularımızın hepsine iki çift lafım var. Kimisi güzel şeyler, kimisi ise pek güzel olmayabilir.

Leo Franco: Yediğimiz golde yapacak hiçbirşeyi yoktu, Volkan topa öylesine sert vurdu ki; o kısa mesafeden topu pek gördüğünü zannetmiyorum açıkcası.. Zaten maç boyunca ona pek iş düşmedi, gelen bir kaç orta vardı kontrol etti. İki şut vardı birisi Ergic'in direkte patlayanı ona birşey yapmasını kimse beklemesin zaten, diğeri ise Battaja'nın şutuydu onuda gerekeni yaparak tokatladı.
Sabri Sarıoğlu: Tamam yeteneklerin kısıtlıdır anlarım, orta açamazsın onuda anlarım.. Peki orta açmaya çalışma ısrarları neden pek onu anlamadım Sabri.. Genel itibariyle ofansif yönü defansif yönüne göre daha iyi fakat orta açma konusunda sıkıntılar var. Defansta dün akşam en iyi oynayandı belkide..
Gökhan Zan & Servet Çetin: Al birisini vur ötekine.. İkiside aynı.. Ne pas yapabilirler, ne geriden oyun kurabilirler. Ama paşamlar buna rağmen ileriye top taşıyorlar.. Tamam bu iyi niyetlerinden kaynaklanıyor ama olmuyor. 40 metre, 50 metre top sürmeye kalkıyorlar çalım ata ata.. Ardından bir top kaybı, hop hemen kalemizde kontra.. Birileri bu adamlara yan toplar dışında ortasahayı geçmeyeceklerini söylesin..
Hakan Balta: Savunmanın solu Hakan'a emanet, oda Allah'a emanet.. Nedendir bilinmez bu yıl Fenerbahçe maçından sonra formu düştü Hakan'ın.. Belli ki sorunları var, o eski Balta değil.. Artık sakatlıkmı, ailesel mi, psikolojik veya takımsal bir problem mi bilemiyorum ama sahadaki Hakan alıştığımız istikrar abidesi Hakan değil.. Acilen toparlanması gerekirse kesik yemesi gerekiyor. Dün gece için herkes onu günah keçisi ilan etmiş ama karşısındaki adamın Volkan Şen olduğunu ve toplu/topsuz alanda ne kadar süratli, seri olduğunu bilmiyor galiba.. Hakan'ın formu düşüktü, Volkan'ın formu zirvedeydi. Bu bu kadar basit.. Daha fazla irdelemeye gerek yok.
Mehmet Topal & Mustafa Sarp: Bu iki oyuncuda dün önlibero olarak görev yaptı. Görevleri nedir? Rakip atakları kesmek; oyun bozmak ve ardından pas yaparak topu ileriye taşımak. Kısacası topu alacak, geriden oyun kuracak. Görevleri budur.. Varsa ortasahada tehlikeli bir adam -ki Ergic bunlardan birisi- gidecek ona adam adama markaj yapacak. Ataklarda takıma geriden destek vericek, dönen topları kanatlara pas yaparak dağıtacak veya içeriye pas verecek. Olay tamamen budur. Yani bir önliberonun yapması gereken şeyler bunlardır.. Peki bu iki arkadaş ne yaptı dün gece? Yukarda yazdıklarım dışında herşeyi.. Önlibero topu ileriye taşır, bunlar geriye taşıdı. Rakibin oyununu bozarsın, bunlar bizim oyunu bozdu.
Barış Özbek: Tipik Barış Özbek işte.. Topu alır, pas verir, pasında isabet olmaz ve geriye doğru deli dana gibi koşar. Ama boş koşular yapar.. Eğer gününde olursa mücadele eder, hırslı, istekli oynar. Dün gece biraz kıpırdamaya çalıştı ama berbat etti. Ofansif ortasaha oyuncusu mu yoksa merkezi ortasaha oyuncusu mu pek anlayamadım. Aldığı her topu ezdi, harcadı. Harry Kewell: Dün gece takımın en iyisiydi. Tek pas yapan, içeriye dalmaya çalışan, kanatta Bursalı 3-4 oyuncu ile uğraşan, zaman zaman ters kanada geçen, geriye destek veren.. Kısacası yapması gereken herşeyi yaptı; gerçekten muhteşem bir isim Harry Kewell.. En doğru oynayan, en olumlu top kullanan isimdi Harry Kewell.. Gerektiğinde pas yaptı, gerektiğinde orta açtı, gerektiğinde kaleye gitti. İstikrar abidesi Harry, dün hiç bozmadı kendini.. Elano girdikten sonra ikili oynamaya başladılar, tek paslı bir biçimde ama bu ikiliye uyan olmayınca bütün çabalar boşa gitti. Keita, Kewell, Elano, Baros.. Şu takımda adam gibi futbol oynamasını bilen ve gerçekten ne zaman nereye nasıl pas atmasını bilen oyuncular.. Diğerlerinin bu dörtlüden hatta Tobias'ıda katarak beşliden ders alması gerekiyor, ders!
Kader Keita: Fenerbahçe maçında aldığı cezadan sonra daha eski formunu tutturamadı ama dün birşeyler yapmaya çalıştı. Yine içeriye daldı, orta açtı, pas verdi, ileri-geri koştu. Kewell ile birlikte en azından kanattan içeriyi zorlamaya çalıştılar ama bu ikiliye başka destek gelmeyince herhangi bir netice alamadılar sonucunda.. Oyundan alınmasının sebebini anlayamadım ama Neeskens'tir vardır bir bildiği.. Cezadan sonra elbet bir iki maça form tutacaktır.
Arda Turan: Savunmadan sonra gecenin en berbatı.. Hatta savunmadan bile berbattı dün gece.. Aldığı bütün topları rakibe kaptırma başarısını gösterdi, birde bir iki tane pası var. Bütün toplarda rakip başına 3 kişi ile giderken paşam bu üç kişiyi çalımlamaya kalkıyor. Tek pas verse rakipte otomatik olarak 3 kişi oyundan düşecek ve savunmayı aşacaksın. Ama paşam hangi akla hizmetse çalıma giriyor. Antreman maçında yazmıştık geçen haftalarda eski Arda değil artık diye.. Evet, mücadele etmeyen, koşmayan Arda var artık karşımızda.. Kaptırdığında eli belinde dolaşan, rakibine basmayan, bütün rakiplerini çalımlamaya kalkan bir Arda var. Bir tane olumlu pas dahi yapamayan, bütün atakları durduran bir Arda var. Dün gecenin fiyaskosuydu! Tek kelime ile rezaletti..
Elano Blumer: Sahada Kewell'dan sonra tek düzgün adamdı Elano.. Oyuna girdiği andan itibaren pas yaparak oyun kurmaya çalıştı ama Arda sağolsun attığı her pasta çalıma girmeye kalktığı için atak matak hak getire.. Açtığı ortalar doğrudan hedefe, hiç öyle kalabalığa falan değil. Adamın ağzına atıyor resmen.. Tek pas yaparak savunmayı oyundan düşürmeye çalışıyor ama şu adama bir tek Kewell uyuyor. Gerisi hikaye.. Sahada boş boş dolanıyorlar.. Arda yerine Keita olsaydı eminim daha farklı olacaktı. Üçü ileride en azından pas yaparak içeriye girebilen, şut çekebilen ve tehlikeli oyuncular.. Kimse bu adama mücadele etmiyor demesin.. En azından kaybettiği topta geriye koşuyor, önliberoya yardıma gidiyor. Eğer dün akşam sahada bir tane daha futboldan anlayan bir oyuncu olsaydı Kewell gibi, Elano gibi, Keita gibi, Baros gibi.. İnanın bu maçı ya berabere bitirirdik yada çevirirdik. Attığı paslara koşmayanlar var bu takımda!!
Shabani Nonda: Tek cümle ve kısa bir cümle yazıcam hakkında.. Çabuk iyileş gel Baros, hemde çok çabuk..

Maçın iyileri: Kewell & Elano
Maçın kötüsü: Gökhan, Servet, Hakan, Mustafa, Mehmet
Maçın rezaleti: Arda

17 yorum:

  1. Editör belki beni hatirlarsin hani ben yazmisdim Bu takima 2 tane stoper bitane SOL BEK bitanede orta saha lazim diye, ayrica macin en kötüsü arda deyil bilmiyorum dikkatini cekti mi bence keita ve keweeldi en kötüler cünkü arda forvet oynamasina ragmen top dagiti oraya buraya,peki bizim 2 kanataki adamlar ne yapi hic bisey ayrica baslicam ben simdi bu riyykardin inadina,ne anliyor ja 3 tane kazmayla oynamaktan orta sahada-ceksene orta sahaya ardayi koysa öne keitaya sola kewell saga elanoyu yani bukadar mi zor kadro yapmak zaten kadroyu görünce beynimden kan fiskirdi.Ahh bu arada ne oldu hocam gecen bi yorum yasmidim sana bilmiyorum yayinladin mi ama ben sana demisdim bu yazdim yorumu bi yere not et diye-yorumun icinde linderoth ile ilgilydi ben dedim bu adama 3 mac veriyorum sonra sakatlanir sezonu kapatir mac kadrosunda yine yoktu.Bunlari bilmek icin kahin olmak gerekmiyor sadece iki tane saglikli gözün varsa gs ne halt oldunu bilir insan ben dedim gs kahit üstünde nekadar iyi bi kadro gibi gözüksede ama bence hic iyi bi kadrosu yok dedim.Neyse artik sinirlenmicem bu sahtekarlar icin deymezyler cünkü.

    YanıtlaSil
  2. FCB

    Ben mi fudbollu bilmiyorum dediklerimin hepsi cikdi !!!!

    1.Hakan balta bu sene fiasko dedim sen hayir nerden cikariyorsun nasil izliyorsun dedin ama görüyorum itiraf etmisin :) sen fener macindan sonra yasiyorsun ama yanlis ilk macdan berli böyle inan bana
    2.Anadolu takimi gibi oynamaya devam rijkaard üc tane defans agirlikli adami orta sahada oynatmakda hallen kararli okadar rezil bi durum dayiz ki forvetsis oynuyoruz cok utancverici baros sakatsa ya nonda oynar yada alt yapidan bir gence forma versene güya rijkaard genclere cok önem veriyor nerde serdar eylik nerde emre colak nerde boras yoken en azindan nondanin yedegi olarak cem sultani veya baska bir genci oynatsana yemin ediyorum gencler bari canini disine takar bu ruhsuslara 100 ceker
    3.sabriyi biz ömür boyu cekecegiz bundan kimsenin süpesi olmasin her sene ayni FILIM bir oyuncu alinmiyor oraya her sene ayni dert ama bir türlü adam akilli bir oyuncu o bölgeye transfer edilmiyor ugur demeyin sakin uguru cok severim ama o bu haliyle hacetepede bille oynimaz
    4.FCB ben dedimki bu takimdan bisey olmaz bu takim bu sene anca ücüncü olur demisdim bu gidiste o bille sor
    5.bursa bizi yenecek dedim sonra bir düzeltme yapdim ve ayhan ve elano oynamassa durum degisebilir diye ama gine yaramadi gine hüsran
    sakin yanlis anlasilmasin ben bu duruma sevinmiyorum hakli cikdim ben bunlarin olacani billiyordum bunu bütün GS lilar biliyorduda kendilerini avutuyorlardi

    bursa bizi yenmedi bursa bizi paramparca etdi bukadar aciz bi duruma düsdük ki gercekden utandim Sanli Galatasaray formasini böyle rezil etmelilerine izin verilmemeli bir an takimda temizlik yapilmali Adnan polatin bi bakisi vardi maca gercek den ne rezil bi durumda oldumuzun kaydi tavrini koy bi ortaya oyunculara bukadar yüz verirsen simartirsan kimse takmaz kimsenin umrunda olmaz

    FCN yazdiklarimi yayinlamicaksin ama önemli degil sen oku yeter

    YanıtlaSil
  3. Tobias'ın kadroda olmamasının nedeni geçirdiği mevsimsel gripten ötürü.. Yani sakatlık falan herhangi bir durum yok, kendisi soğuk algınlığı geçirdiğinden ötürü kadroda yoktu.

    ===
    Arda dün top mu dağıttı? Yapma hocam takımda iki tane pas yapan adam Keita ve Kewell'dı. Arda paşamız 4 kişinin arasına girip çalım atmaya çalışıyordu, bir iki tane Kewell'a attığı pastan başka pası yok. (Geriye döndüklerini değil, ileriye taşıdığını bahsediyorum)

    ===
    Takımda ortasahada gerçekten pas yapan, top dağıtan üç oyuncu var. Ayhan, Linderoth ve Elano. Gerisi hikaye.. Ne Sarp, ne Mehmet, nede Barış. Eğer gününde değillerse ne pas yapıyorlar, ne mücadele ediyorlar, ne top kesiyorlar.
    ===
    Ayrıca Rijkaard'a sallamaktan vazgeçsek, dün takımın başındaki isim Neeskens'ti. Tamam elbette Rijkaard ile görüşmüşlerdir kadro için fakat son kararı Neeskens verdi dün.. Gerek oyuncu değişikliklerinde, gerek ilk 11'de..

    YanıtlaSil
  4. Blog ekibine sonuna kadar katılıyorum. Arda dün çok kötüydü. Avrupa'da oynar falan diye kendimizi kandırıyoruz adamın pas yaptığı yok. Pes2010 oynuyor sanki her topta çalıma giriyor. Gitsin İtalya'da sevgilisiyle tatil yapsın. Bir adam takımın bu kadar mı içine eder!

    YanıtlaSil
  5. cevat hocanın zamanında söylediği sözler vardı arda hakkında, kaptanlığı kaldıramıyor diye. çok doğru söylemiş aslında cevat hoca. evet kaptanlığı kaldıramıyor 10 numarayıda kaldıramıyor. kaptanlığın kewell gibi bir üstada verilmesi taraftarıyım açıkcası.

    YanıtlaSil
  6. Arda-Kewell ve Elano için yazdıklarınıza imzamı atarım. NOKTA!

    YanıtlaSil
  7. Hocam yemin ediyorum sen o maci bidaha izle,bak arda bencede rezil oynadi ki alayi rezil oynadi burda hem fikiriz umarim ama yinede 1-2 tane poziyonumuz vardi misal sabri bitane kacirdi ondan sonra tam hatirlamiyorum hatirlamakta istemiyorum dünkü maci ama vardi 1-2 tane ciliz poziyonlar ama bunlarin hepsinde ardanin kaktikisi büyktü.Büyük oyuncular böyle maclarda belli olur kötü hatta rezil oynadiklari macda bitane haraketle macin kaderini deyistirecekler,misal arda benden tam not aldi dün gece niye diye soracaksin belki simdi?
    arda rezil oynadi ama o 1-2 poziyonalarda ardanin katkisi büyüktü bence,o poziyonlarda bizim becerikzilerden biri atsaydi bu mac böyle bitmezdi kewell diyorsun bakin ben kewelli ardadan daha cok sevioyrum gerek insan olarak gerek futbolcu olarak ama abi kewell tsl futbolcusu deyil o adam premier leguea futbolcusu yani stilli bu lige uymior kewell nekadar iyi futbolcu olsada bence gitmesi lazim,umarim kendimi kewell konusunda dogru ifade etmisimdir yani ben kewelle kötü demiyorum ama uymiyor buraya bize fizik acidan güclü kuvetli hizli adamlar lazim misal abi baros giti heryerde liverpool haric rezildi gerek lyon gerek aston villa gerek porsthmis,ama bizde adeta patlama yapti niye abi adam fizik gücü yüksek ve hizli veya kayserili makakula ayni baros gibi hatta oda dahada beter barosun yine kariyeri var onun oda yok ama niye gol krali biliyon mu abi?
    Abi adam hayvan gibi yani fizik acidan o adama vursan deviremesin ve hizli yani böyle adamlar bu ülkede top oynar misal elano hayata burda oyniyamaz ayni lincoln gibi niye?? cünkü bunlar fizik acidan zayif ve yavas futbolcular,misal elano ispanya gitsin kral olur cünkü orasi tam teknik futbolcular icin bulunmaz biz lig.Simdi bana alex demeyin alex fizik acidan zayif veya kosmiyor vs vs... gibi seyler demeyin.Alex öyle göründü gibi deyil ben kendisini istemeyerek de olsa canli gördüm,benim abim fanatik fbli haliyle öyle olunca bikere burda almanayda hazirlik maci vardi fbin.Abim benide maca götürdü bende gitim ve gördüme inanamadim alex yani tv göründü gibi deyil.Alex son derece fizik acidan güclü ve hizli futbolcu tamam kosmiyor ama adam bi depar atimi cidden kosdukca hizlilasiyor bunu ciplak gözlen görünce cok daha iyi göriniyor.Abi bizim takima transfer lazim (1 sol bek) (1 tane orta saha demisdim yanilmisim 2 tane lazim) (2 tanede YABANCI stoper) aklima stoper mevkisinde ilk gelenler lyonlu boumsong ve collocini biri teknik diger savasci ve ikiside hizli,topu oyuna iyi sokiyorlar ve fizik acidan cok güclü ikiside yani kimse kolay kolay bize gol atamaz ayrica boumsong lyonda yedek kcük bi hatirlatma adamin yasi 29 yani gelir bize.Biz bunlari alirlarsak biseyler yaparlar yok eyer bu becerikzilerle devam ederlerse ki öyle yapacaklar ozm bu tür sonuclara katlanacaklar bukadar basit ben artik sinirlenmiyorum bunlar icin cünkü bunlar icin kendimi niye parcaliyim ki gs baskani parcalamiyor sube sorumlusu parcalmiyor ben taraftar olarak niye kendimi yiyim ki ne haleri varsa görsünler marta kongre var.Bunlar bu kafaya giderse sonuca katlanirlar benden demesi.Ayrica ben servet öyle göründü gibi iyi stoper deyil dedimde bana biraz icden güliyordunuz yazmasaniz bile insan bazi seyleri his ediyor umarim dünkü macda fikiriniz deyismisdir servet konusunda gökhan hakinda galiba konusmaya bile gerek yok bence.

    YanıtlaSil
  8. Arda icin bir kaf laf söylemek istiyorum ve galiba 3. veya 4.kez sizden rica ediyorum FCN EKIBI. Arda ile Emre'nin arasindaki olanlari bi acikliga getirirseniz cok sevinirim... özel hayatinin büyük bölümünü Emre, Ahmet Bulut ve Acunla geciriyor diye duydum cok cok cok saglam bir kaynaktan... aksama kadar pro evo oyunyorlarmis. Onu gectimde Emre ile beraberse Form grafigi neden böyle ozaman beli olur, Adam övüt verir cocuga sen deli misin GS FB BJK ne fark eder sonucda bunlar senin calistigin sirket gibi düsün hakana hasana bülente hepsine vefasizlik yapildi bak Okan abine 20 sene oynadi nerde bugün bu GSda Fenerde her Külüp zamani gelince seni kovar diye ÖVÜT VERMIYORSA bende hic bsy biliyorum artik... Bu Ardayi gaza getiren formdan düsüren kendisini türkiyenin aktif en iyi futbolcusu yapmak isteyen EMRE Belözogludur... daha ileriye gidiyorum kaynagim öyle saglamki keske Abdurahim Albayrak gibi bir Agabey olsa Yönetimde Arda ile zaman gecirecek ve kafasini biraz dagitabilecek, Emrelere takilmaz ve bugün böyle olmazdi...


    ayrica Nonda konusuna gelince ne olud millet? Düne kadar gol atiyordu nonda degismisti gol makinasiydi vsvs... 4 hafta önce bir ikili pozisyonda top 15metre önündeydi rakibi galiba 40metre fln arkasindaydi topa kim yetisti dersiniz :) Nonda iyi bir golcu ama takimi 10 kisi birakiyor... Bu güne kadar birtek Hagi 35 yasina degdiyinde takimi 10 kisi biraktigi icin bsy dememistim cünkü yine hareketleri yetiyordu ama Jardelin bile kosmaz haleri beni cileden cikartmisti ve bu Nonda ömrümü yedi yemin ederim... ha bu arada yok nonda cilve yapmaz oynamasa agzini acmaz demesin herif dün resmen isteksizdi... malesef diyorum ama transfer sart... Baros gelsede 2. bir forvet lazim ve Emre Güngörün form tutmayacagina göre ne kadar istemesemde Göbege oyun kuran biri sart...

    YanıtlaSil
  9. evet beyler dünkü maçta takım tam bir fiyaskoydu kewell dışında kazanmak için çabalayan bir tane adam yoktu beni üzende bu oldu maç kaybetmek mesele değil bu işin içinde kazanmakta var kaybetmekte biz bu takımı kazanıyor diye tutmadık dün gs 11 kewell dışında maç bitsede gitsek havasındaydılar
    yanlış okumadıysam yukarıda bi arkadaşta bahetmiş hoca elanoyu nie hiç sağ kanatta denemiyo milli takımda oynuyo o mevkide nasıl olsa keitayı ortaya alsa serbest bıraksa sanki daha etkili olcak gibi

    devre arası kesin bir tane defansa mesala senderos
    bir tane orta sahaya mesala m.diarra
    adam mutlaka alınmalı
    sol bekte canere şans verilmeli yoksa hakan balta nasıl olsa alternatifte yok diye batırcak bizi dün ölü gibiydi son olarakta elano bence fazla eleştiriliyo göreceksiniz çok faydalı olacak bize

    YanıtlaSil
  10. maçın en kötüsü arda ve sabriydi.
    sabri çok açık verdi,geri koşamadı.
    arda ise kaptanlığının ağırlıyla sahada daha çok görünmeliydi biz ondan her maç 5 gol beklemiyoruz ama sahada arda varda diyemiyoruz yüzünde ne hırs nede bir istek.kaybedilen maçlardan sonra yüzü asık dayak yemiş gibi çıkıyor kameraların önüne,üzgün olduğunu görüyoruz ama üzülmek birşey ifade etmiyor birşeyler yapmak en azından çabalamak lazım.
    ayrıca arda twitter da elano ile ilgili birşeyler yazmış hiç yakışmıyor ardaya.

    YanıtlaSil
  11. Eger arda bu takimin göz bebegi olmasaydi alt yapidan yetisen gercek bi gsli olmasaydi bu futbolu okadar küfür yemistiki bidaha ayaga kalkacak hali olmazdi.
    Inanilmaz bir düsüs var hayretler icindeydim anliyamiyorum neden.
    Kesinlikle bi nedeni vardir bunun ,her futbolcu düsüs yasiyabilir ama hic kimse birden 0 a düsmez yahu . Ya kendini dis dünyaya cok kaptirdi futboldan bikti zaten suratida 1001 türlü ardanin maclarda .
    Arda aslanim sen daha büyümedin sana kaptanlik verilmesi bence cok yalnisti sen daha cocuksun bu takima kewell gibi adam anca kaptan olur
    ne diyelim insallah yakin zamanda eski formuna gelirsin birazda oran buran havaya kalkmis gibi gözüküyor bu kaptanlik olayindan sonra
    neyse sen yinede bizim herseyimisin ama unutma sen bile hic bir zaman GALATASARAY dan büyük degilsin her sey gs icin icab ederse seni bile siler bu taraftar ona göre herkes ayagini denk alacak kendine ceki düzen verecek.okadar

    YanıtlaSil
  12. Arda ancak twitterda, facebookta, yonjada takılsın. Sahada futbol oynamaktan daha önemli işleri var beyefendinin.

    YanıtlaSil
  13. al işte fenerde kaybetti. şu iki haftadır maçları alsaydık şu anda 5 puan ile liderdik.

    YanıtlaSil
  14. arda bey top oynamaya zaman ayırırsa daha iyi olacak. öyle off günlerde veya antremanlar sonrası emreyle acunla karıyla kızla takılmakla olmuyor bu işler. acilen evlendirmek lazım bu adamı veya kewell ile yaşatmak gerekir. yanlış anlamayın sadece profesyonellik babında..

    YanıtlaSil
  15. Arda mehmet topal servet bunlari hep adnan polat simarti avrupaya satacagim diye diye biyerleri kalkdi bunlar kim alir ya allah askina her kamera görünce basliyor arda topal ve servet avrupa avrupa diye sis bu halinizle rüyanizda oynarsiniz avrupada avrupalilar neden her gelene gidene parayi basiyorda türk fudbolcusuna niye basmiyor bizim millet iki mac oynuyor biyeri kalkiyor bizim millet adam olmaz

    YanıtlaSil
  16. bı kışıde arda forvet oynatılırmı
    o mevkıde arda oynatılırsa anca bu kadar verım alınır ondan dememıs
    blog ekıbı dahıl burda yazanların futbol bılgısıne hayran kaldım
    bu macta arda sol acık oynasa rezalet dye yazma geregı hıssedermıydınız acaba

    YanıtlaSil
  17. @ Roy

    Herkes seninle aynı fikirde olmak zorunda mı?
    Uğur sol bek oynadığında aslan gibi çıkıp oynuyorsa, Kewell sağ kanatta oynadığında aslan gibi çıkıp oynuyorsa veya stoper oynadığında aslan gibi oynuyorsa Arda'da forvete gittiğinde aynı şekilde oynayacak!

    Önemli olan kötüyken kötü demektir. İyiyken her zaman iyi der çünkü ;)

    Evet, ARDA BİZİM EVLADIMIZDIR. EVLADIMIZ OLDUĞU İÇİNDE NE YAPARSA YAPSIN DAHA İYİSİNİ YAPMASINI İSTERİZ!

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0