Gençlerin Düşler Sahnesi..

UEFA Avrupa Ligi
6.Hafta
Strum Graz
19 Beicler
GALATASARAY

16 Aralık Çarşamba, 20:00
Aldo Arena, Graz
Galatasarayımız liderliğini garantilediği Düşler Sahnesi'nde grubunda son maçına çıkıyor. Yedek ağırlıklı bir kadro ile Avusturya'ya giden temsilcimizin kadrosu genel itibariyle genç oyunculardan oluşuyor. Harry Kewell, Leo Franco, Elano Blumer gibi isimlerin olmadığı kadroda Serdar Eylik, Alpaslan Erdem, Ufuk Ceylan, Çetin Güngör gibi genç isimler bulunuyor. Temsilcimiz mücadeleyi kaybetse dahi grubunda topladığı 13 puan ile grubundan lider çıkmayı garantiledi. Ali Sami Yen'de oynanan ilk mücadelede Galatasarayımız rakibi ile 1-1 berabere kalmış ve puanlar paylaşılmış ve rakibimiz gruptaki tek puanını bizden almıştı.

Aykut
Barış Emre Servet Alpaslan
Ayhan Linderoth Caner
Serdar Keita Aydın

22 yorum:

  1. Emre Çolak.. Bu adam niye yok.. Sasirtici..
    Adam simdi hüngür hüngür agliyodur.. Caner öztel gitti ben gidemedim diye.. eee Emre cim sen de yemeseydin o kadar kirmizi karti;)

    YanıtlaSil
  2. Emre'nin bana kalırsa disiplin sorunu var. Tamam yetenek var, teknik var, taktikte var ama disiplin yok. Paşam kafasına göre kızıp rakibini tekmeliyor, hakeme çemkiriyor.. Birisinin kulaklarını çekmesi gerekiyor.

    YanıtlaSil
  3. Galatasaray.org'un haberine göre CANER ÖZTEL degil, CANER ERKIN kafilenin icinde yer aliyor. Düzeltseniz iyi olur :)

    YanıtlaSil
  4. Caner sabah kafiledeydi bir sorun oldu demekkili kafileden çıkartıldı. Neyse detayları öğrenir yazarız :)

    YanıtlaSil
  5. FCN maç ile ilgisi yok ama bir sitede Kewell'in sezon sonu takımdan ayrılma kararı aldığını okudum.Acaba bu konuda bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
  6. @ Sertaç

    O konuyu dilersen burada konuşabiliriz. Harry'nin gitmek istemediğini belirtmiştik, hatta kendisi son oynanılan Antalyaspor mücadelesi sonrasında yaptığı açıklamada "Ben burada mutluyum ve kalmak istiyorum. Fakat önümüzde 6 aylık bir periyot var ve yönetimin benden ne istediği önemli. Burada oynamak benim için büyük bir ayrıcalık ve burada çok mutluyum. Onlarında beni istemesi gerekiyor" dedi.

    http://fossacimbom.blogspot.com/2009/12/hk-19.html

    YanıtlaSil
  7. Bu arada kadrodan Caner çıkartılıp yerine Çetin eklenmiş.

    YanıtlaSil
  8. cetin ile caner zaten kadrodaydi yani sadece caner mi cikartildi ? hangi canerden bahsediyoruz ? erkin mi yoksa öztel mi ?

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler inşallah Kewell ile sözleşme uzatılır takımdaki en profesyonel oyuncu Kewell

    YanıtlaSil
  10. Caner Erkin kadroda. Caner Öztel'inde kadroda olma ihtimali vardı ama yokmuş. Bu arada Leo, Gökhan, Sabri, Uğur, Elano, Arda, Kewell, Nonda, Baros, Serkan kadroya alınmadı.

    Ufuk, Aykut
    Emre, Servet, Caner, Çetin, Alpaslan, Hakan
    Mehmet, Mustafa, Ayhan, Barış, Linderoth
    Keita, Serdar, Aydın.

    Strum Graz kafilesi böyle.

    YanıtlaSil
  11. Bakin burda sunu görüyoruz ya Emre Colak, Berkin Arslan, Anil Dilaver, Cem Sultan, Emrah Yollu, Murat Akca (Semih sakatliktan yeni cikti saymiyorum) Rijkard ve Neeskensin gözüne giremediler ve birsey beklememliyiz, daha cok eksikleri var, yada dogru zamani bekliyor bunlari vitrine cikartmak icin. Insallah ücüncü ihtimal olur diyorum ama Cetini götürmesi beni tedirgin etmiyor degil. Sag bekte Cetini oynatmasa ozaman ücüncü ihtimal azalir. Ayrica bildigim kadariyla sakat olmayan Serkan Kurtulusun götürülmesi ne anlamina geliyor belirtmeme gerek yok galiba...

    Insallah Bojanin, Xavinin, inestanin hava Emreler, Semihler Paftan cikar ve gögsümüzü kabartir avrupada... Insallah Irfan gibi gelecegin yildizi dedigimiz onca oyuncumuz patlama yapar!!! iyi geceler

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar hoca içinde gençler olan bi kadroyla gitmiş graza benim aklımda ki soru şu acaba gençlere dayalı bi kadromu yani
    UFUK
    BARIŞ - EMRE - SERVET - CANER
    MUSTAFA - LİNDEROTH - ALPARSLAN
    AYDIN - KEİTA - SERDAR
    gibi bir kadromu yoksa gene tecrübelilerden oluşan bi kardoumu yani
    AYKUT
    BARIŞ - EMRE - SERVET - HAKAN
    MEHMET - MUSTAFA - LİNDEROTH
    AYDIN - KEİTA - AYHAN
    gibi bir kadroylamı çıkabilir acaba hangisi olcak sizce veya sizin başka kadro düşünceleriniz varsa paylaşalım kadrolarımızı tartışalım
    son olarakta maçı star veriyomuş

    YanıtlaSil
  13. Sağ bek ve forvet mevkisinde eksiklerimiz varken ve sadece 16 kişi götürmüşken Serkan Kurtuluş ve de Serkan Çalık neden alınmadı?

    Artik tamamen gözden çıkarılması sebebiyle mi? UEFA`ya verilen kadrolar sebebiyle mi? Ki boyle bir durumda bile altyapidan oyuncu alma hakkiniz var diye biliyorum? Belki bahsettigim kural sinirli sayida oldugu icin Paftaki genclerimiz alinmadi bilmiyorum ama 16 kİşi gitmek yerine

    Emre Çolak'ın, Cem Sultan`in Avrupa havasini koklamalari Serkan`lara ise son birer şans verilmesini beklerdim...

    YanıtlaSil
  14. yayın konusunda bilgi var mı?

    YanıtlaSil
  15. Serdar eylike daha fazla forma verilmeli tarzi cok hosuma gidiyor cok yetenekli üstelik efendi umarim bu macda ilk 11 de baslar avrupa macinda bi sakatlandi birdaha forma göremedi nedense

    YanıtlaSil
  16. Konuyla çok alakasız ama Frank'in üstündeki montu nereden bulabiliriz ? GSStore sitesinde yok :s

    http://3.bp.blogspot.com/_6mlmes0p9O8/Syd26H5BelI/AAAAAAAAGZE/kY6kX1KZzbU/s1600-h/arda+%26+frank.jpg

    YanıtlaSil
  17. bir sorum daha olacak maçı star tv veriyor acaba yine şifreli mi olacak maç?

    YanıtlaSil
  18. maci izledim ve su tespitleri yapabiliyorum...

    Öncelikle helal olsun diyorum yani yedekler kendilerini ancak bu kadar kötü duruma düsürebilirdi... para olsa hepsini kökten degistirsek keske birdahada futbol oynamasinlar... bir mac icin söylemiyorum bunu gercekten ama cogu oyuncular icin bu firsat büyük bir firsatdi, sizinde belirtiniz gibi düsler sahnesi... inanin bence kimse kulanamadi sansini...

    Caner bugün biletini kesti gibi, cok büyük bir mucize olmasa. Caner Barisla kardes falan olmasin?!?! Pas atmasini ögrenmesini siddetle tavsiye ederim....

    Aykut kötü degildi ama iyi'de degildi bence. Birtek gercek top vardi onuda yedi. Su agzindaki sakizi gördükce Lincoln aklima geliyor kendini cok antipatik yapiyor.

    Alpaslan fena oynamadi belki ilerleyen aylarda Canerin yerine bir sans taninabilir Hakanin yoklugunda.

    Aydin Forvet oynadigi icin fazla diyecek birey yok zaten. Pozisyonu degil. Zaman zaman ayakta durmakta zorlandi ve atigi cogu pas adama gelmedi...

    Serdari Arda ile kiyaslamayalim bence. Kendine göre has bir kalitesi var ama daha cok genc. Bir Arda olurmu? Bence hic bir zaman olamaz cünkü Arda bu yasta Liverpoolu devirdi yalniz basina ve kim ne derse desin oda banko degildi ve tecrübesizdi. Ama isik var insallah kendini gelistirir Serdar.

    Cetinin ilk 25dakkikasi oldu. Cok korkak oynadi 19 yasinda olmasi tabiki cok sey ifade ediyor ama insan birkez bile topu alip gitmezmi? Galiba öyle söylendi diyorum yoksa hep 2metre adama pas atmazdi...

    Galiba bu mac keita icin cezadanda beter olmustur adam bir tane verkaci yaptiramadi takima...

    Servet is kazasi yapti diyelim....

    Ayhan bitmis malesef.

    Linderoth'da malesef kendini göstermedi pek ve kondisyon eksikligi cok beli oluyor. Galiba sakatlandi yine...

    BARIS ÖZBEK ICIN AYRI BIR PARANTEZ ACIYORUM. Sen insanmisin? Ya böyle futbol oynayan bir ikinci insan tanimiyorum. Birtane pasi adama gelmezmi ya koca bir macta? yaptigi her atak güme gidiyor hic bir topu adama gelmiyor resmen amatör küme oyuncusu gibi... Allaha dua ediyorum insallah bu Barisdan kurtuluruz en kisa zamanda... Tek özeligi presi ve baski yapmasi ama onu yaparken topu 10metre ayagindan asiyorki o topda direk rakipe geri dönüyor...

    Önemsiz mac olmasaydi inanin cok büyük sorunlar yaratirdi böyle bir mac. Yok önemsiz macdi demek bence abeste istigal olur nede olsa Yedekler hangi macda oynayacak böyle macda oynamayacakta... Yenilmezlimize kiyan yedeklerede helal olsun tekrar tekrar...

    Transferleri dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  19. bende transferi dørt gøzle bekliyorum su bir gercekki iki tane stoper sart en az bir tane adam akilli øn libero Ayhan'dan hic bir sey olmaz..birde hizli yirtici guclu kuvvetli bir golcu.. bunlar olursa bu kupanin en buyuk adayi biziz diyebilirim..

    YanıtlaSil
  20. Bugun sahada olan butun yedek futbolcular lütfen defolub gitsinler baska bisey istemiyorum cünkü bu takimin formasi bukadar ucuz olmamali diye düsiniyorum. Böyle futbolcular cidden gsin marka degerini düsüriyor, sonra diyorlar niye kayseri ve bursayla neredeyse ayni puandayiz, ehh tabiki öyle olur takimin yedek kulubsine baksana onuda gecdim gs orta sahsina baksana ja arkadas ayhanin barisin mustafanin mehmetin genel anlamda diyorum oynadi takimda ne halt bekliyorsunuz onuda anlamis degilim bu maglubiyet benim icin süpriz olmadi kadroyu gördüm anda ins fark yemeyiz diye düsündüm ve nitekim allahdan adamlar beceriksizdi de 1-0 temiz bi maglubiyet oldu neyse herkese iyi aksamlar.

    YanıtlaSil
  21. Sevgili FCN artık devre arası bitti bitecek. Şu transfer dosyasını aç artık gayrı yahu :)

    Cem ÇALIŞKAN

    YanıtlaSil
  22. @ matthias chevalier

    Mont GStore'da satışa sunuldu.

    @ Cem

    Transfer dosyasına az kaldı sevgili Cem :)

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0