Maçın Analizi..

Aslında yazılacak fazla birşey yok.. Prestij maçıydı ve genç oyunculardan oluşan bir kadro ile Graz deplasmanındaydı Galatasarayımız.. Bazı oyuncuların form tutması açısından götürüldüğü deplasmanda bazı oyunculara son şansları verilirken, bazı isimlerde ilk kez Galatasaray formasını giydi. Kısacası bu gece bazıları için son olurken, bazıları için başlangıç veya ilk oldu..

Aykut Erçetin: Kaleye bir tane top geldi düzgün bir biçimde o da gol oldu. Diğer kaçanlar ise Graz'lı oyuncuların beceriksizliği.. Şanslı günündeydi kesinlikle eğer bugün tarihi fark yemediysek.. Adamlar 3 tane boş kaleye kaçırdı.
Servet Çetin: Yediğimiz golde fazla olmasada hatası var.. Aykut'un hatasını %70 olarak belirtirsek, savunma oyuncumuzunda adamı kaçırmadaki hatası nedeniyle %30luk payı ona çıkartabiliriz. Pek motive, konsantre olamamıştı maça sanki..
Emre Aşık: Yaşına rağmen mücadele, istek, arzu, savaşma hırsı hat safhada.. Helal olsun Emre!
Alpaslan & Barış: Alpaslan bugün kendisine verilen şansı iyi kullandı bir nebze.. Oyunu rahatlama, ileri taşıma, geriye ve ileriye yardım konusunda tam not aldı. Hakan Balta'nın alternatifi olabileceğini tekrardan gösterdi.. İstekliydi, azimliydi.. Şansını değerlendirdi. Barış ise ne sağ bek oynadı, ne ortasahada iç sağ bölgede oynadı.. O bile anlamadı bence ne oynadığını.. Birşeyler yapmaya çalıştı kısacası..
Linderoth: Uzun süren sakatlık sonrası istekli oynamaya çalıştı.. Ortasahada adam gibi pas yapan birilerini görmeyeli uzun zaman olmuştu. Bir sağa, bir sola pas atmak yerine ileriye atıp yardıma gitti, savunmasına yardıma geldi. 60 dakika bile olsa açıkcası özlemiştik, O'nu ve oyununu..
Ayhan Akman: Eskisi gibi değil artık.. Her top yana, her top geriye.. Ben bıktım o bıkmadı.. Tam 20 topu geriye oynadı. Ne gerek varsa.. Bu saatten sonra alternatif olur ancak oynadıkça açılan bir tip Ayhan.. Şu oyunu ve formuyla yedek kulübesinden çıkması biraz zor..
Caner Erkin: Bugün formunu bozdu gibi sanki.. Savunmayamı döneyim, ileriyemi gideyim oda şaşırdı, ne yapacağını bilemedi. Ortasahada bir süre sol iç gibi oynadı ve isabetlide oynadı; güzel oynadı. Serdar ve Keita ile uyum sağladı kısa sürede.. Fazla görev düşmedi zaten..
Serdar Eylik & Kader Keita: İstekli, arzulu başladılar. Rakibi delmeye çalıştılar hem içerden, hem dışardan.. Çizgiye inip orta açtılar, gol aradılar; futbolun güzelliklerini göstermek istediler ama onlara pek yardım eden olmadı.. Zaten olsaydı bugün böyle olmazdı.. Onlar ne kadar ileriye gitmek isteyip gol atmak isteselerde birileri buna engel oldu.
Aydın Yılmaz: Gecenin rezaleti..Bir insan kendisine verilen şansı bu kadar mı kötü kullanır? Kenarda Rijkaard, Neeskens gibi iki tane adam var; bu adamlar sana güveniyor seni sahaya sürüyor sen çok geniş bir biçimde top oynuyorsun. Ne pas atıyorsun, ne şut atıyorsun, ne başka birşey yapıyorsun.. Pardon ama Aydın sen ne yaparsın? Pas yok, şut yok, pres yok, baskı yok, mücadele yok, istek yok.. Ee paşam başka? Kaçırdığı golü hiç konuşmak dahi istemiyorum; kaleciyi geçip golü atamamak ne demek birisi bana açıklasın..
Mustafa Sarp & Hakan Balta: Oynadıkları kısa sürede takıma olumlu birşeyler yapmak isteselerde olmadı.. Zaten pek olmazdıda.. Çünkü maçı kazanmayı düşünen pek yoktu.. Herkes maç bitsede gitsek havasındaydı..
Çetin Güngör: Aramıza hoşgeldin genç yetenek.. Oynadığı kısa sürede olsa üzerindeki tedirginliği, korkuyu attı.. Sonrasında devamı gelir.. Sabri sakat, Uğur sakat, Barış verimsiz.. Sağ bek sana emanet..

13 yorum:

  1. Iyi Aksamlar, sizlere bir sorum olacakti!
    O da su:
    http://www.aslanyurekliler.com/haber/2201/Rosicky-Galatasaray-Yolunda.html

    Saygilar ve Sevgiler!
    Muhammet

    YanıtlaSil
  2. aslanyureliler de geciyor roscisky ,abisi ile istanbulda diye ,nedir biraz gec kaldiniz gibi bu haber ,ama dogru olur olmaz bilemem aslanyurekliler.com dene!

    YanıtlaSil
  3. Rosicky konusunda herhangi bir durum yok şimdilik, kulağımıza fısıldanan bazı bilgiler var. Takımın Avusturya'dan dönmesini bekliyoruz; abisi gelirse otelde kalır farketmez takım Avusturya'da daha çünkü :)

    YanıtlaSil
  4. Bu arada gelen bilgiler ile Rosicky'nin pek alakası yok belirtmekte fayda var.

    YanıtlaSil
  5. Eyer Tomas Rosick transferi dogruysa korktum basima gelecek.Ben burda Rosickynin Futbolunu veya kariyerini tartismiyorum ama adamin ismi var kendisi yok ahi gitmis vahi kalmis üstelik adam neredeyse 2 yil sakati yani bizim isimize yaramaz bu takimin böyle REZILLLLLL defansi varken savunmaya takviye yapmayib kapali kutu rosicky almanin mantikini bilen varsa lütfen bana da söyleyin cünkü bunlarin ne yapmak istedini ben bilmiyorum eyer bilen varsa lütfen bana biri bu durumu aciklasin.Saygilar.


    Kücük bir not: Bende haldun üstüneli futboldan anlar sanirdim eyer Rosicky transferi dogruya futbolun f sinden anlamiyor anlasilan biz yine o defanstaki iki kazmaya kaldik gerci birtanesine kaldik desek daha dogru olur cünkü diger 3 mac ancak dayaniyor kizmiyorum da gökhana onu alana kiziyorum ona bel bagliyana kiziyorum onun transferine onay verene kiziyorum kesinlikle gökhana kizmiyorum bunuda belirtmek isterim adamin capi bukadar o yüzden hatayi gökhanda deyil gs hocasi ve yönetimi veya transfer komistesi veya hangi zikimin kaktisi varsa bu gökhan transferinde ona kiziyorum. Eyer burda birisi bana gökhani zani savunursa o adamin gs oldundan süphe ederim. Herkese iyi aksamlar.

    YanıtlaSil
  6. Sevgilli Editör bisey sormak istiyorum size.
    GS Baskani Sayin A.Polat gecenlerde bi demec vermis Aydin Yilmaz Patlamasini bizde 3 yildir bekliyoruz veya ondan ümidimi kestim veya buna benzer seyler acaba dogru mu Haber???
    Eyer dogruysa Baskani cani gönülden kutliyorum cünkü Aydindan bende ümidi kesmis durumdayim.

    YanıtlaSil
  7. FCN servetin golde fazla hatasi yok mu yapma allahini seviyorsan sen yedimiz golü gördün mü gercekden ben hayatimda böyle kazma görmedim topa gitmiyor adamla bogusuyor yaninda alparslan var pass verse ortadad birsey yok ama bizim Kazma servet adamla ugrasimayi seciyior rezil kepaze

    böyle yürümez bütün savunma degismeli hakan baltada basdan oynamadi ama ununda ne lahana tursusu oldu ortadada hakan balta ve servetin üc kurusluk degerleri varken satilmali

    bu gencler bizim gelecemizse yandik tek bir taneposissionumuz var sturm graz biraz becerikli olsaydi tarih fark olurdu

    keitaya üzüldüm gercekden böyle rezil bir takimda tek basina ugrasiyor cabaliyor tek basina sturm grazi yikamadi helal olsun senin mücadelene oynadin fudbolla

    serdar fena degildi ama cok cizgide kaliyor birazda iceri girmeli top gelmeyince yerinde sayiyor birazdaha kendini göstermeli biraz daha fazla kosmali mücadele etmeli daha 19 yasindasin allah allah

    Rosicky transferi balondur simdiye kadar kimin haberi olmus haldun üstünelin transferlerinden gine ters köse bize rosicky lazim degil bize real daki diarra tarzindan bir fudboilcu lazim hem orta sahadan önce defans lazim

    YanıtlaSil
  8. golü yediren resmen servet ve defansif anlayışı iken aykut'a suç bulmanız mantık dışı. tamam ben de beğenmem aykut'u ama üstüne gidilmemeli aykut'un

    YanıtlaSil
  9. Ja Editör sen nerele izliyorsun maci cok merak ediyorum, bunu hakaret olarak algilama ama bazen öyle sacma Mac Analizler yapiyorsun ki insanin bazen bu tür yorumlara adeta zorliyosun. Ja arkadas bi kere yedimiz golde emre asiktan tut aykuta kadar alayi hatali, bikere Emre Asik ulan arkadas yilardir bu isin icindesin neredeyse babamin yasindasin bikere o topa öyle kafayla ortaya vurulmaz ja gögsünle kaleciye verirsin yada kafanla, olmadi ayaginla vur kornere gitsin ama asla o topu oraya birakamazin ikinci hata serveten, benim dilimde tüy bitti bu adam gs`ye yakismiyor diye kendini bi halt zan ediyor acilen gönderilmesi lazim ayrica bu Servetin neresini begeniyor bazi arkadaslar inanilir gibi deyil, servet orda ayakla topa vuracana gidib rakible güres tutmaya tercih ediyor gelelim ücüncü hataya aykut niye yilarca yedek belki anlamisdir dün umarim, simdi o topa öyle yumruklanmaz o topu ja tutacaksin yada yumurklarinla saga veya sola yumruklicaksin yani burda kisaca alayi hata yapti tek bir kisiye yüklenmek yanlis olur cünkü hepsi hatali burda, bunlar alt yapida ögrenmesi gereken seyler ama ne yaziki böyle futbolcular gs formasi terletiyorlar birde bazilar utanmadan halen bu adamlari savuniyorlar ja onlarada bir söz bulamiyorum.
    Kisaca ben bi Gsli olarak utaniyorum böyle oyuncular KOSKOCA galatasaryda olduklari icin biraz avrupa maclarina bakib da defans,pas,verkac,orta,sut vallan villan nasil yapilir ögrensinler öyle barcelona man-unt veya arsenalara bakib vazla ucmiyalim misal totenham,bordeux veya benfica bu takimlarin nasil futbol oynadiklarina bakin bide bizimkilere, bu takimlar bizim ayarimizda olanlar allah askina bidaki sefere bi dikatlice izleyin onlar nasil oyniyor biz nasil oynioruz sonra burda yok efendim biz sampiyon olucaz biz su olucaz bu olucaz olmaz olsun böyle sampiyonluk istemiyorum kardesim sampiyonluk mampiyonluk adam gibi oynasinlar 13 yasindaki cocuklarin yapmica hatalari yapmasinlar bana yeter.Ayrica HIC KIMSE GALATASARAYDAN BÜYÜK DEYILDIR UMARIM BU LAFI BAZI KENDINI FUTBOLCU ZANEDENLER ANLAR, bu ne ja hergün menajerler konusiyor yok avrupadan teklif var bu var su var defolub gitsinler ozaman ja kendilerini bulunmaz hint kumasi mi zanediyorlar mi ne elimizi salasak elisi beee bu formayi giymek icin nekadar insan can atiyorlar, biz bunlarin keyfine mi bakicaz ne hali varsa görsünler bu lafim özelikle servet,hakan,mehmet,sabri ve arda icin gecerlidir yok efendim formszulukmus yok efendim moralsizmis yok efendim yorgunmus yerim ulan sizi bunlarin keyfine mi kaldi koskoca kulub defolub gitsinler bakim avrupada gidince ne halt yiyecekler bide avrupadaki adamlara bakin ja adamlar birak yorulmayi adamlar oynadikca adamlarin oynamasi geliyor bide bizimkilere bakin.Simdi editörüm bu yorumumdan sonra azcik da olsa bana hak veriyornuz mu? yoksa halen mac analazindeki gibi emre asik helal olsun vallanlarda halen israr mi ediyorsunuz??? saygilar.

    YanıtlaSil
  10. Bak güzel kardeşim.. Seninle aynı fikirde olmak zorunda değilim, zaten seninle aynı fikirde olmak zorunda olsam tartışmanın ne anlamı kalır.

    Bana göre X hatalıdır, sana göre Y. Bu kişiseldir, görecelidir. Ben dün Emre'yi beğendim sadece golde dediğin gibi yanlış tercih kullandı ama onun tercihinin ardından iki büyük hata yapıldı ve gol oldu. Burada olayı Emre'ye yüklemek pek doğru olmaz.

    Ayrıca son ikazım bir daha öyle defolup gitsinler, şerefsizler, Galatasaraylılığımdan utanıyorum gibi ibareler kullanırsan yorumlarına kota koymak zorunda kalıcam ona göre.

    Bahsettiğin takımlara geçen sene futbol dersi verdik gerekirse bu senede veririz. Bordeaux, Benfica diyorsun geçen sene top göstermedik..

    YanıtlaSil
  11. 1 roscisky isi ne oldu;2 oyle fcn ye nerenle bakiyorsun maca falan demek ayip,ne kadar fcn blog bana gicik olsa ,kufur ettirmem !muthis analizler yapiyor,yigidin hakkini verelim!bir de arda hakan servet daha dune kadar en iyisiydi ,de simdi defol sunlar oldu yapmayin ,dun gecenin siniriyle yazilimis bir msg olarak algiliyorum,trasnfer haberileriniz var mi zaman !sagol!en buyuk GALATASARAY§

    YanıtlaSil
  12. Sayin Editör konuyu saptirma gecen seneyi bos ver bu seneye bak Ben Benficanin bi kac macini izledim adamlar resmen gol yagdiryor rakib filelere veya Bordeux Sampiyonlar liginde juventus ve bayerni maymun eti adamlar ligtete firtina gibi yani ben emreye yüklenmedim sadece yedimiz golde hekersin hatasi oldunu yazdim, ayrica ben kötü bisey de yazmadim yorum hosuna gitmese yayinlama oldu biter olay kapanir abartmanin anlami yok ben bi gsli olarak özelikle orda saydim bazi isimleri yakistiramiyorum bu takima olay bundan ibaret, son sözüm su transfer haberleri nezaman yayinlicaksiniz cok merak ediyorum sagilar.

    YanıtlaSil
  13. Selamlar,
    Maci statta izledim.

    Keita macta resmen harcandi. Kendini kanitlamasini istiyor teknik yönetim son olaylardan sonra. Yine de bosu bosuna yoruldu. Digerlerinin isteksizlikleri ve (kusura bakmasinlar) becerisizlikleri yaninda yapabilecegi birsey yoktu. Hagi olsa birsey degismezdi. Sahada oynayan bütün futbolcular arasinda en iyisiydi, bence acik ara.

    Ayhan'nin daha kötü oynadigini görmemistim. Böyle oynarsa Topal, Sarp ve Baris'dan sonra son tercih olarak kalir. Sonra da ya yollanir ya da futbolu birakir.

    Defansa ve kaleciye kizamiyorum. Bambaska bir kadro nedeniyle uyumsuzluk hat safhadaydi. Daha cok da gol yenilebilirdi. Aykut defansiyla tek kelime konusmadi sanirim bütün mac. Bu sekilde tecrübe kazaniyorlar.

    Ancak yaratici olmasi gereken ortasaha ve forvet hatti büyük hayal kirikligiydi. Sturm gibi cok siradan, vasat bir takimdan gol yense de, daha cogunu atmalarini beklerdik, bunca eksige ragmen.
    Aydin hakkinda yazacak hicbir sey yok. Bu teknik kadroyla da bir gelisme olmuyorsa hic olmaz bir daha.
    Televizyonda farkedildi mi bilmem ama Eyilik bütün mac kendine bos alan yaratti, top bekledi. Bütün stad gördü, takim arkadaslari görmedi. Birkac kez top geldi. Bence kalitesini gösterdi ama hizlanmasi ve güclenmesi lazim. Umarim sansini bu teknik kadroyu iyi kullanir.

    Bu gencler bilmeli ki, ne kadar bazilari elestirse de, bu firsat bir daha gelmez. Rijkaard&Neeskens gibi adamlari bulmusun, millet yanlarinda iki hafta kurs yapsa futbolunu gelistirir.

    Rijkaard&Neeskens ikilisine akil ögretmek, elestirmek bence pek kimsenin haddi degil ama,
    forvetsiz baslamayi ben anlamadim. Tamam, önemsiz bir mac ama en son pas kime gidecek? Ikinci yari forvete Keita'yi cektiler. Bu seferde takimda futbol oynayan, ugrasan kalmadi.

    Bakalim transferde takimi rahatlatacak, sorumluluk alacak, takima ceki düzen verecek futbolcu(lar) alinabilecek mi? Umuyoruz..

    Arada yukarida yazan "Adsiz"'a biraz daha mantikli ve saygili yazmasini öneriyorum.

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0