İnsani Görev.. Kızılay'a Yardım Eli Uzatın..

Blogumuza gelen bir yorum sonrası bu konuyu duyurmaya, sizlere aktarmaya teşebbüs ediyor ve sizlerden bazı konularda hassasiyetli, duyarlı olmanızı bekliyoruz. Ferhat isimli okuyucumuza bizi uyarmasından ötürü teşekkürü borç biliriz.

Bildiğiniz gibi Haiti'de büyük bir doğal afet meydana geldi.. Yaklaşık bir dakika süren ve son 200 yılın en büyük felaketi olarak adlandırılan deprem felaketinde yüz bin insanın öldüğünü, çoğunluğunu çocukların oluşturduğu iki milyon insanın ağır yaralı olduğu açıklandı. Her ne kadar bilgiler resmi olmasa bile rakamlar üç aşağı, beş yukarı aynı.. Yıkılan ve taş üstünde taş kalmayan yerleşim yerlerinde insanlar, yaralılar şu sıralar cesetlerin yanında uyuyor, barınma ihtiyacını yardımlar gelene kadar idare etmeye çalışıyor. Dünyanın sayılı sağlık ve yardım kuruluşlarından birisi olan Türk Kızılayı bu konuda yine takdire şayan bir görüntü çizerek Haiti'ye yardıma gidiyor. Yardımın büyüğü, küçüğü olmaz.. Bir bardak su bile yardımda bulunsanız belki bir insanın hayatını kurtarabilir veya ağlayan bir çocuğun yüzünü güldürebilirsiniz. Sizlerde bu insanlık görevinde Türk Kızılayı'nın yanında olun ve gönüllü yardım kuruluşuna desteklerde bulunun.

Destekleriniz ve bağışlarınız için sizde tıklayın..
Cep telefonunuzdan 2868'e boş bir mesaj atarak Türk Kızılayı'na 5 TL'lik bağışta bulunabilirsiniz.
Unutmayın yardımın büyüğü küçüğü olmaz.. Ve insan olmak demek sadece kendi insanlığını yaşamak demek değil, diğer bütün insanlığa yardım etmek demektir.

2 yorum:

  1. Allah yardım etsin, tüm zor durumda kalanlara...

    Blogu takip edenlerin yaş ortalamasının da 20 den fazla yüksek olmayacağını tahmin ederek, bu kadar duyarsız bir geleceğe sahip olduğumuz için de bize de yardım etsin Allah...

    Bir tarafta sanki dilenciye atılan paraymış gibi milyon dolarlardan bahsedilirken, burada 5 liralık yardıma, bırak yardım etmeyi, yorum yazan yok...

    YanıtlaSil
  2. pi'ye katiliyorum ve burdan FCN ekibine tskr. etmek istiyorum duyarliliginiz icin. 200bin amerikali ölseydi veya herhangi batili canindan olsaydi bugün 24saat özel canli yayin yapilirdi ve herhangi eglence programi falan kaldirilirdi. Nede olsa onlar batili :( Böyle günlerde insan oglu birbirine yardim etmese yarin tüm dünyayi tehlikeye atan bir faciayla karsi karsiya gelirsek hangi yüzle yardim isteyecegiz? O yüzden herkezin boynunun borcu bsyler yapmak! Tabiki paraniz varsa... allah yardim etsin

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0