Teşekkürler Mihriban Oğuz..

"Birilerinin yazdığı gibi benim devamlı gündeme gelmek, popüler olmak gibi bir düşüncem yok. Eğer böyle bir düşüncem olsaydı bütün maçlara gelir, bana gelen bütün röportaj tekliflerini kabul ederdim. Ben maçlara dahi çok nadiren gidiyorum. Ayrıldıktan sonra Yalçın Dümer'in çok ısrar etmesi üzerine Radyospor'a ve FCN BLOG ile röportaj yaptım, o kadar. Bunları okuyan veya dinleyen Galatasaray'lılarda yorumlarını benimle paylaştılar. Nitekim olup biteni merak eden taraftarlarımızında bunları bilmeye hakkı vardı. "

Mihriban Oğuz
Bayan basketbol eski şube menajerimiz

Kendisine karşı amaçsız ve nedensiz yere yapılan eleştirilere cevap verirken..

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0