2010 - 2011 | Evren Büker

Galatasaray Café Crown'da sezonun en çok gelişme gösteren ismi Evren Büker gelecek seneden itibaren ligin yeni ekiplerinden Medical Park Trabzonspor forması giyecek. Yaklaşık olarak iki aydır ekibimizden transfer teklifi bekleyen hatta her türlü fedakarlığı yapmaya hazır olduğunu söyleyen Evren'e ekibimizden teklif gelmeyince kendisiyle yakından ilgilenen hatta çok iyi bir teklif yapan Trabzonspor M.Park'a genç oyuncu 2 yıllık imzayı attı. Kendisine gösterdiği üstün performanstan ötürü teşekkür ediyor ve kariyerinde başarılar diliyoruz. Umarız 2010'da aday kadroda olur ve hakettiği süreleri alır. Yönetimi de ayrıca kutlamak, tebrik etmek gerekir tabii ki yerli rotasyonun en iyi adamı ile sözleşme imzalamamak gibi büyük (!) bir başarıya imza attıkları için..

Ayrılığının ardından ilk kez ve sadece FCN BLOG'a konuşan genç yıldız sözlerine Galatasaray taraftarlarına teşekkür ederek başladı. Sonrasında ise Evren şunları ifade etti; "İki aydır teklif bekledim fakat herhangi bir teklif gelmedi. Sezon sonunda konuştuğumuzda "Teklifler var, onlar 5 veriyorlar siz 3.5 verin bende imzalayayım" dedim. Fakat sonrasında herhangi bir geri dönüş olmadı. Madem sana 5 veren var o zaman durma git, biz sana 3.5 bile vermeyiz dediler. Ben her türlü fedakarlığı yapmaya hazırdım, bir ay kadarda bekledim bu konuşmaların üzerine belki bir umut teklif gelir yine diye.. Fakat dediğim gibi herhangi bir teklif gelmedi. Trabzonspor’da ilgileniyordu ve istiyorlardı; teklif gelmeyince yapacak başka bir çarem yoktu ve imzayı attım. Dünyanın sonu değil, umarım yolumuz bir gün yeniden kesişir. Benim yerime daha iyi oyuncular bulabilecek güçte ve büyüklüğe sahip bir camia Galatasaray, umarım bulurlar ve şampiyonluğa oynarlar. Galatasaray’ın büyük taraftarına çok teşekkür ediyorum herşey için, sizler bu takımın gerçek taraftarlarısınız. Bütün taraftarlarımıza ayrı ayrı teşekkür ediyorum."

FCN BLOG ÖZEL HABERİDİR. KAYNAKSIZ KULLANILAMAZ.

7 yorum:

  1. Takımdaki en iyi Türk oyuncuyu yollamak nedir şimdi

    YanıtlaSil
  2. Önce Cüneyt Kaptan şimdi de Evren Büker anlamıyorum ki yerine NBA'den adam gelecek sanki. NBA'den adam getirsen kalması lazım kadro genişliği, rotasyon falan filan...
    Ayıp gerçekten

    YanıtlaSil
  3. yok artık özel olarak takıma nasıl zarar verebiliriz diyemi teklif etmediler anlamadım..Galatasaray'da bu sezon en büyük emeği olanlardan biri ve kesinlikle harika bir performans gösteriyor,takımın en iyi yerlisiydi bence..TEŞEKKÜRLER EVREN BÜKER,YÖNETİM ADINA BİZ ÖZÜR DİLERİZ....Galatasaray basketbol takımınının neden her yıl yapılandığı belli oldu,en iyi yerlisine teklif götürmeyen yönetimden ne beklenirki?? Kendisine Trabzon'da başarılar dileriz..

    YanıtlaSil
  4. inanlır gibi değil en iyi yerli oyuncumuz evren büker..formuyla milli takımı bile haketti o kadarda fedakarlık yapmış neden anlaşmadılar şaşılacak şey..acaba efes kapanacak keremle enderi alırız diyemi düşünüyorlar aklıma başka bir şey gelmiyor evren büker bırakılırmı ya?cem akdağ ne diyor bu işe fcn blog..teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Yönetim serdar özkana vereceği paranın yarısını evrene verse evren şuan takımda kalmıştı yazık ve ayıp artık dügün bi şube sorumlusu getirilsin basketbolun başına

    YanıtlaSil
  6. yaziklar olsun. su takimda en iyi oynayan Turk oyuncumuz. Milli takima gonderebilecegimiz tek evladimizi Trabzona veriyoruz (kaptirmiyoruz veriyoruz) malesef cook uzuldum.
    Allah yolunu acik etsin Evren ...

    YanıtlaSil
  7. Evren'in Türkiye standartlarının üzerinde bir ücret talep ettiğini duydum.

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0