GStore ve Pazarlama AŞ
Galatasaray Store sizlerinde bildiği gibi bir kaç yıldır müthiş işler çıkartarak hem taraftarlarımıza normal hayatta kullanabileceği ürünleri pazarlıyor, hemde maç günü taraftarlarımızın forma dışında kullanabileceği alternatif kreasyonlar üreterek ürün yelpazesini genişletiyor. Her zaman ve her seferinde belirttiğimiz gibi korsan ürün, forma almak yerine Galatasaray Store'dan bir tshirt almanız bile daha hayırlı ve daha yararlıdır kulübümüz adına.. Hem siz, hem kulübünüz kazanıyor, dolaylı yoldan yine siz kazanıyorsunuz. GStore'dan yapılan her alışverişte hiç kuşkusuz kulübün kasasına bir pazarlama geliri düşüyor ve her yıl bu gelir artmaya devam ediyor.
Galatasaray Store'da yeni kreasyonlar daha doğrusu yeni alternatif tshirt modelleri satışa sunulmuş. Fiyatının pahalı olmasının yanı sıra tshirtlerin basitliği ve berbat tasarımını ilk sıraya koymak istiyorum. Yukarıda fotoğraflarda görmüş olduğunuz tshirtlerin bedeli 29-39 TL arası değişiyor. İyi hoş güzel fakat tshirtlerdeki basitliğe baktığınız zaman hiç kuşkusuz her tüketici ve her müşteri gibi eleştirme, beğenmeme hakkınız doğuyor. Birileri sırf para kazanmak adına başkalarının duygularını sömürmeye kalkıyor ve saf aşkından yararlanmaya çalışıyorsa işte orada dur demek her Galatasaray'lının görevidir. Bizlerin sevdalısı olduğu Galatasaray adını ve armasını bu kadar basit ve ucuz gören Pazarlama AŞ zihniyetine güzel bir eleştiri yazısı yazmanı vakti geldi diye düşünüyorum.
Beyaz penye tshirt üzerine power-pointte yapılan sunuma atılan başlık fontunda bir fontla GALATASARAY-1905 yazıpta 39 TL'den satmak nasıl bir pazarlama zekasıdır, hayran kalmamak elde değil. Galatasaray adı bu kadar basitmidir? Bu tasarım ve ürün pazarlama zekası ne kadar basit ve kötü bir düşüncedir. Galatasaray'ın bir marka olması için yıllardır çabalayan kişilere ve bu markayı günden güne arttıran isimlere ayıp değilmidir? Hangi akla zihniyetle alfabenin yer aldığı ve takımımızın sembol harfleri olan G, S harfleri arasında uçurumlar bulunarak iki bahriyeli resmiyle yer alan, kısacası Galatasaray ile herhangi bir bağlantısının olmadığını düşündüğüm bir tasarım Galatasaray Pazarlama AŞ tarafından yeni yıl kreasyonu adı altında satışa sunuluyor. Bir Galatasaray efsanesi olan Ali Sami Yen Cehennemi hakkında söylenenler ve bir slogan haline gelmiş olan "Welcome To Hell" sloganını hangi akla, mantığa uyupta böylesine sıradan, basit, aciz bir durumda kullanabiliyorsunuz? Daha evel söylediğim gibi power-point programındaki başlık fontlarını kullanarak bu tshirti tasarlamak ve yeni sezon kreasyonu adında satışa çıkartmak müthiş bir zeka ürünü olsa gerek hiç kuşkusuz..
Galatasaray Pazarlama AŞ'yi, Galatasaray Store ekibini ve istediği zaman bizlere kadar ulaşabilen Ceren Özmen'i göreve, duyarlılığa ve Galatasaray duygularının yanı sıra bu tür konulara hassasiyet göstermeye davet ediyoruz!
Galatasaray Store'da yeni kreasyonlar daha doğrusu yeni alternatif tshirt modelleri satışa sunulmuş. Fiyatının pahalı olmasının yanı sıra tshirtlerin basitliği ve berbat tasarımını ilk sıraya koymak istiyorum. Yukarıda fotoğraflarda görmüş olduğunuz tshirtlerin bedeli 29-39 TL arası değişiyor. İyi hoş güzel fakat tshirtlerdeki basitliğe baktığınız zaman hiç kuşkusuz her tüketici ve her müşteri gibi eleştirme, beğenmeme hakkınız doğuyor. Birileri sırf para kazanmak adına başkalarının duygularını sömürmeye kalkıyor ve saf aşkından yararlanmaya çalışıyorsa işte orada dur demek her Galatasaray'lının görevidir. Bizlerin sevdalısı olduğu Galatasaray adını ve armasını bu kadar basit ve ucuz gören Pazarlama AŞ zihniyetine güzel bir eleştiri yazısı yazmanı vakti geldi diye düşünüyorum.
Beyaz penye tshirt üzerine power-pointte yapılan sunuma atılan başlık fontunda bir fontla GALATASARAY-1905 yazıpta 39 TL'den satmak nasıl bir pazarlama zekasıdır, hayran kalmamak elde değil. Galatasaray adı bu kadar basitmidir? Bu tasarım ve ürün pazarlama zekası ne kadar basit ve kötü bir düşüncedir. Galatasaray'ın bir marka olması için yıllardır çabalayan kişilere ve bu markayı günden güne arttıran isimlere ayıp değilmidir? Hangi akla zihniyetle alfabenin yer aldığı ve takımımızın sembol harfleri olan G, S harfleri arasında uçurumlar bulunarak iki bahriyeli resmiyle yer alan, kısacası Galatasaray ile herhangi bir bağlantısının olmadığını düşündüğüm bir tasarım Galatasaray Pazarlama AŞ tarafından yeni yıl kreasyonu adı altında satışa sunuluyor. Bir Galatasaray efsanesi olan Ali Sami Yen Cehennemi hakkında söylenenler ve bir slogan haline gelmiş olan "Welcome To Hell" sloganını hangi akla, mantığa uyupta böylesine sıradan, basit, aciz bir durumda kullanabiliyorsunuz? Daha evel söylediğim gibi power-point programındaki başlık fontlarını kullanarak bu tshirti tasarlamak ve yeni sezon kreasyonu adında satışa çıkartmak müthiş bir zeka ürünü olsa gerek hiç kuşkusuz..
Galatasaray Pazarlama AŞ'yi, Galatasaray Store ekibini ve istediği zaman bizlere kadar ulaşabilen Ceren Özmen'i göreve, duyarlılığa ve Galatasaray duygularının yanı sıra bu tür konulara hassasiyet göstermeye davet ediyoruz!
Cok güzel ve dogru seyleri yazmissiniz, tebrik ediyorum...bende cok üzülüyorum bu duruma..kariköylüler'e helal olsun bu konuda daha profesyonel isler yapiyorlar..umarim yakinda bizimkilerde akillanir..
YanıtlaSilyerinde ve başarılı bi yazı olmuş tebrik ederim. aynı husus gstv de de geçerli. birkaç ay önceki görüntü kalitesinden eser yok. haftada 2-3 saat izliyorum ama takımımızın bizlere verdiği değeri görünce cidden üzülüyorum. umarım pazarlama aş geriye gitmekden ziyade sürekli kendini geliştirme yolunu seçer.
YanıtlaSilevet çok yerinde bir tespit olmuş. gayet güzel tasarlanmış ve çeşidi bol ürünler var.
YanıtlaSilmesela arda, kewell ve baros için geçtiğimiz yıl çıkarılan tshirtten bu sene de neill ve keita için çıkarılsa alırım.
http://4.bp.blogspot.com/_L0okgXWniaM/SggQK_wuI3I/AAAAAAAABTw/EqZuboXdVFA/s1600-h/bak.jpg
bir diğer güzellik gömleklerle ilgili. sadece üç çeşit çıkarıldı geçtiğimiz aylarda ama az önce baktım ki sayısı artmış. her ürünün galatasaray renklerini temsil edecek diye bir zorunluluğu yok önemli olan model ve renk olarak yelpazeyi genişletmek. kravat ve atkılar içinde geçerli bu dediklerim.
son olarak geçtiğimiz yıl kullanılan kaleci formaları da satıştaydı. siyah kaleci kazağı ve açık mavi şort halen satışta. bu sezonki kaleci formaları fazla parlaktı. önümüzdeki yıl bunu gözönünde bulundurup daha tercih edilebilir renkler kullanırlarsa alternatifler artmış olur.