FCN Medya | Parçalı Forma

Galatasarayımızın geçtiğimiz sezon çıkarttığı ve bu sezonda giymeye devam edeceği Parçalı formaya Mustafa Altıoklar tarafından muhteşem bir tanıtım filmi çekilmiş. Filmde Arda Turan, Hagi ve Metin Oktay yer alıyor. Hagi daha çok golleriyle ve tanıtım filminde Arda'nın çocukluk halinde yer alırken; Metin Oktay neredeyse filmin tamamına konu oluyor. Filmdeki ufaklık ise kaptan Arda Turan. Metin Oktay tarafından söylenen cümleler ise Galatasaraylılığı, Galatasaray ruhunu son derece özetleyen çok güzel, duygusal ve anlamlı sözler.

Son derece başarılı bir çalışma olmuş. Buyrun parçalı formamızın tanıtım filmi aşağıda, seyredin.

5 yorum:

  1. bence tanıtım filmi en guzel olan forma parcalı forma o eski maclar insan duygulanıyor

    YanıtlaSil
  2. video sizlere ömür..

    365g24s.com dan izleyebiliriz

    YanıtlaSil
  3. Video yenilendi :)

    YanıtlaSil
  4. firefoxa download helper eklentisini yükleyerek bütün videoları indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. video güzel, yinede eski maclarin görüntüleri GS Dvdsinden kopyasi olmasaydi keske, GS logosu vardi orda, onun yerine 365G24S logosu koymuslar. Film yapiyoruz diyorlar sonrada burda kesiyorlar, zormu okadar o görüntülerin kalitelisini ele gecirmek anlamadim?

    Herneyse, yinede begendim filmleri!

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0