Formalarımız Çıktı!

Dost blogumuz Selocan yönetimindeki Galatasaray Formaları'ndan da aldığımız bilgilerle formalarımız çıkana kadar bir çok bilgi vermiştik. Okuyucularımız huzurunda Selocan ve ekibine teşekkür ediyoruz gerek formalar hakkında bilgiler, gerekse diğer konulardaki bilgiler adına. Galatasarayımızın 2010-2011 sezonunda giyeceği formalar gün itibariyle 19.05'te sitenin çökmesiyle 19:09'da filmler ile tanıtıldı.

Parçalı formanın tanıtım filminde geçmişteki başarılarımızın yanı sıra Metin Oktay'ı rüyasında gören Arda Turan yer alıyor. Çok konuşulmuştu o çocuk kim, çocuğa seslenen kim diye. Sağolsun Selocan ile bir kaç kez bu konuyu konuşmuştuk, kendisi blogunda da o kişinin Metin Oktay olduğunu söylemişti ve yanılmamış formalarda da yanılmadığı gibi. Formanın değişmeyeceğini söylemiştik zaten defalarca, değişmediğini ve yanılmadığımızı gördük.Arslan formamızın filmi ise muhteşem olmuş, gladyatör arenasına benzetilmiş Aslantepe adeta ve formayı giyen 11 futbolcumuzda aslan oluvermiş, formanında etkisiyle. Arslan Nihat'ta formanın tanıtımında anılmış. Ayrıca filmin içerisindeki Ali Sami Bey'i falan söylemiyorum bile, mutlaka ama mutlaka izleyin. Çizgilerine kadar söylemiştik bu formanında, yanılmadığımızı yine gördük.
Mercan forma ise beklenenden çok daha güzel olmuş. Aslan silüetlerinin olacağını belirtmiştik zaten, formaya apayrı bir hava katmış. Tanıtımda Kewell'ın kullanması ise apayrı bir durum, bir adama forma bu kadar yakışmaz ki be arkadaşım :) Bu formada da herhangi bir şekilde yanılmadık, herşey beklediğimiz ve size belirttiğimiz gibi oldu.

Formalarımızın nice kupalar ve şampiyonluklar getirmesi dileğiyle. Hayırlı uğurlu olsun. Formaların tanıtım filmlerini laptopta izlerken telefonla kaydettim fakat daha neti elime geçerse onlarıda bloga yükleriz. Elinde "download linki" olan arkadaşlar varsa buyursunlar yorum bölümüne..

3 yorum:

  1. Özellikle arslan'ı çok beğendim,üçüde çok güzel,harika bir tanıtım filmi hazırlanmış.Tebrikler Galatasaray Pazarlama.

    YanıtlaSil
  2. Aslanlı formayı çok beğendim!

    GSStore daki 100 liraya forma artı isim baskı artı atkı olayı iyi ama formaya yazdıracak isim yok! Kewell 19 ya da 7 giyecek olsaydı kesinlikle onu yazdıracaktım ama 99 ne abi ya? Karan'ı hatırlatıyor bana, pek sevmezdim de.

    YanıtlaSil
  3. tanıtım filmlerinin hepsi harika olmuş. çocuğun arda turan olmasıda süper olmuş. bana kalırsa mercan forma mor formadan da daha güzel olmuş.

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0