Nedim Yiğit yazılarıyla artık FCN Blog'ta..

Futbolda transfer dönemi bitti fakat blogger aleminde daha bitmedi. Bizlerde milli takım arasını değerlendirerek hem sizlere altyapı oyuncularımızı tanıtmaya giriştik hemde çok anlamlı, çok kaliteli bir transferi gerçekleştirdik. Uzun yıllar Galatasaray altyapısında görev yapmış olan, hocaların hocası Nedim Yiğit artık konuk yazar olarak blogumuzda yazarlık yapıcak. Geçtiğimiz sezon Galatasaray altyapısından ayrılmak zorunda kalan başarılı antrenör Nedim Yiğit gerek altyapı analizleri, gerekse oyuncu analizlerinin yanı sıra zaman zamanda maç yorumlarla blogumuzda bizlerle birlikte olacak.

Nedim Yiğit'e hoşgeldin diyor ve aramıza katılmasından büyük onur duyduğumuzu dile getirmekten mutluluk duyuyoruz. Hocaların hocası Nedim Yiğit artık FCN Blog'ta!

Nedim Yiğit kimdir?

39 yaşında ki başarılı antrenör 22 yıl önce Galatasaray PAF takımında forma giydi. 17 yıllık profesyonel futbol hayatının ardından mesleğe adım attığı takımda altyapıda teknik sorumlu olarak görev alıyordu. Geçtiğimiz sezon başında altyapıda gerçekleştirilen yapılanma sonrasında takımdan ayrılmak zorunda kalan Nedim Yiğit evli ve 2 çocuk babası. Galatasaray altyapısının Türk futboluna sunduğu ve sunmaya devam ettiği bir çok oyuncuda emeğinin çok büyük olduğunu belirtmekte fayda var. Keza bugün Galatasaray altyapısından A takıma yükselen veya yükselecek olan, bir çok yıldız ve yıldız adayı oyuncular Nedim Yiğit'in ellerinden geçti.

4 yorum:

  1. Süper bir haber.FCN Blog'a Nedim Hoca gibi birini bu işe ikna ettikleri için teşekkür ederiz.Gerçekten büyük süpriz oldu ama çok da güzel oldu.Tekrar Nedim Hoca'yı blogda yazmasını sağlayan herkese çok teşekkür ederim.Nedim Hoca'ya da yorumculuk;) hayatında başarılar dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Nedim abiyi ikna etmek pek zor olması aslında zaten kendisi Galatasaray adına birşeyler yapmaktan zevk alıyor. Biz sadece kendisine altyapı ile ilgili yazılar yazıp, yazamayacağını sorduk o da bunu zevkle kabul edeceğini söyledi.

    Gerçek Galatasaray'lı Nedim hoca gibi antrenörlere ihtiyacımız var, özellikle altyapıda.

    YanıtlaSil
  3. @FCN Blog
    KEsinlikle katılıyorum.Nedim Hoca perdenin arkasında kalan kişilerinden biri.Yaptıkları görünmeyip dillenmesede alt yapıda büyük işler yaptı.Böyle insanlardan öğreneceğimiz çok şey var.Kendine saygılarımı iletirken tekrardan sizlerede onu bloga kazandırdığınız için minnettarız.

    YanıtlaSil
  4. @FCN Blog
    Galatasaray'ın altyapı kadrosu güncel değil resmi sitede. Tanıdıklarınız varsa güncelletebilir misiniz? Ufuk, Murat, Çetin vs takımdan ayrıldılar.

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0