Doğum günün kutlu olsun Metin Oktay..

Sen seni sevenleri bir kere üzdün. Bugün ise senin mirasını üzerinde taşıyanlar bizleri defalarca üzüyorlar. İyi ki doğmuşsun, iyi ki giymişsin bu formayı. Doğum günün kutlu, ruhun şaad, mekanın cennet olsun. Eğer düşünüyorsan seni unutacağımızı, asla unutmayacağız. Nesilden nesile aktaracağımız, çocuklarımıza, torunlarımıza anlatacağımız bir efsanesin. İyi ki doğdun Metin, iyi ki doğdun..

(Blogumuzun 13 Eylül'de ölüm yıldönümü adına hazırladığı yazılara aşağıdan ulaşabilirsiniz.)

Metin attı baba, Metin'in golü.. TIKLA, OKU
İstediği yerden alnıyla vurur, gol atardı.. TIKLA, OKU
Ömür boyu süren şarkı; Metin Oktay.. TIKLA, OKU
Kral iken tacını bıraktı KRAL.. TIKLA, OKU
Fenerbahçe 20bin teklif etti. Ben 8bine imzaladım.. TIKLA, OKU
Beni de tanıyorsunuz, onu da.. TIKLA, OKU
Galatasaray, çünkü o daha vefalı.. TIKLA, OKU
Ağları parçalayan bazukayı ben yolladım.. TIKLA, OKU
Jübile maçında Fenerbahçe forması giydi.. TIKLA, OKU
Metin Oktay kimdir? TIKLA, OKU

2 yorum:

  1. @FCN, sahane, tesekkur ederim !
    Ruhu saad olsun, bir kere uzdu bizi Metin Oktayimiz, oda 91de.

    YanıtlaSil
  2. Toprağın bol olsun (G)erçek (S)evgi insanı..

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0