Seçim2011 | Turgay Kıran ve yönetim kurulu..

Gün içerisinde süpriz bir şekilde başkanlığa aday olduğunu açıklayan Turgay Kıran, divan kuruluna listesini teslim ettikten sonra yönetim kurulunda birlikte çalışacağı arkadaşlarını açıkladı. Başkanlığa aday olmasına rağmen herhangi bir gün konuşma yapmayan Turgay Kıran'ın seçimlerde şansının olmadığını söyleyebiliriz. Turgay Kıran'ın listesinde 2009-2011 yılları arasında Kurumsal İletişim komisyonunda bulunan Pelin Atılgan Çobanoğlu ve Halkbank Genel Müdürü olarak görev yapan Emel Çabukoğlu aynı zamanda seçim yarışında da yönetim kurulu listelerinde bulunan bayan yönetim kurulu üyeleri olarak dikkat çekiyor.

Turgay Kıran'ın birlikte çalışacağı ekip arkadaşları şu şekilde;
Başkan: Turgay Kıran
Yönetim Kurulu: Ahmet Özdoğan, Emel Çabukoğlu, Ozan Korkut, Tuncer Hunca, Orhan Sürek, Metin Öztürk, Pelin Atılgan Çobanoğlu, Cenap Yener, Ömer Tümay, Serol Acarkan

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0