Seçim2011 | Mehmet Helvacı: "Önemli olan sportif başarı"

14 Mayıs günü gerçekleştirilecek olan seçimler öncesinde başkan adaylarından Mehmet Helvacı bugün Lig TV'de yayınlanan Bahri Havadır'ın sunduğu Futbol Gündemi programına konuk oldu. Tedbir kararının kalkmasının ardından kesinlikle yapılacak olan seçime 10 gün kala Mehmet Helvacı açıklamalarında gerek sportif başarıdan, gerekse geçtiğimiz haftalarda kendisi için "Para verdiğim çalışanımdan özür dilemem" diyen Ünal Aysal'a kadar bir çok konuda cevap verdi. Mehmet Helvacı ayrıca diğer adaylar ise arasında "Dağlar kadar" fark olduğunu iddia etti.

GALATASARAY ENERJİ KAYBETTİ
Bir sürü Galatasaray duayeni doğru yolu gösterdiler. İnsanlar, 'Sayın Başkan seçime gidin' diye ricacı oldular. Ancak sayın başkan, direndi direndi, kötü sonuç meydana gelince de bu kez 'Beni linç ettiler' dedi. Eğer o gün seçime gidilseydi, bunların hiç biri olmazdı. Sonuç değişti mi? Değişmedi. Bugün seçime gidiliyor. Peki önceden karar almış olsaydık yine seçime gidilecekti ama aradaki süreç, nezaketle letafetle geçilmiş olacaktı. Onun yerine kavgayla, gürültüyle, mahkeme süreciyle, Galatasaray'ın enerjisi lüzumsuz yere harcanarak geçildi.

ARAMIZDA DAĞLAR KADAR FARK VAR
Benim 40 yıldır Galatasaray'da öğrendiğim şudur: Galatasaraylılar sağ duyulu insanlardır. Bilgiyle, tecrübeyle hareket ederler ve bu çerçevede seçimlerini yaparlar. Eğer siz, tecrübeyi, bilgiyi doğru şekilde anlatabilirseniz, Galatasaraylıların seçimlerinin ne olacağı bellidir. Ben bugüne kadar anladığım, gördüğüm, inandığım Galatasaray'ın, bugünden sonra da farklı şekilde davranacağını düşünemiyorum. Dolayısıyla bugün başkan adayları arasında hem Galatasaray tecrübesi açısından, hem Galatasaray bilgisi açısından, hem projeler açısından benden daha iyi hazırlanmış bir kimsenin olmadığını görüyorum. Bu hazırlıkları da doğru şekilde anlatabilirsem, Galatasaraylıların seçeceği kişi ben olacağım. Başka alternatif yok. Diğer adaylarla kendimi karşılaştırdığımda aramızda dağlar kadar fark var çünkü.

ÜNAL BEY'DEN ÖZÜR BEKLİYORUM
Benim Ünal beyle bir tartışmam yok. Ben tercihini de sorgulamıyorum. Ünal bey Galatasaray ile bir ticaret yapmış olabilir, bundan para da kazanmış olabilir. Buna yönelik bir itirazım yok. Benim tercihim bu yönde olmaz. Ben Galatasaray ile ticaret yapmam, Galatasaray'dan para kazanmam ama bir başkası bunu böyle yaptı diye onu eleştirmem. Benim söylediğim şey, Ünal bey Galatasaray'dan para kazanmış olmasına rağmen, benim doğruyu söylemediğimi ima ederek kendisinin Galatasaray'dan para kazanmadığını söyledi. Sadece kendisi de söylemedi, başka Galatasaraylılara da bunu söyletti. Ben buna itiraz ettim. Kimse benim doğruyu söylemediğimi söyleyemez. 'Ben üniversite hocasıyım. Genç insanların rol modeliyim. Hem üniversite öğrencilerim, hem genç Galatasaraylılar buna tepki gösteriyorlar. Ünal bey benden özür dilesin' dedim. Özür beklemek benim hakkım. Ünal Aysal G.Saray'dan para kazanmıştır. Bahsettiği C hissesi konusu gerçek dışıdır.

ÖZÜR DİLEMEK ERDEMDİR
Ünal beyin gerekçesi buysa, benden özür dilerse, kendi prensiplerini çiğnemiş olmaz çünkü hiç çalışanı olmadım. Hata yapmışsanız, herkesten özür dilersiniz. Bunun hiç bir gerekçesi olamaz. Özür dilemek bir fazilet, erdem işidir Ünal bey ya yaptığı işi bilmiyor... Ünal Aysal doğru söylemediği için artık Galatasaraylılardan özür dilemelidir. Bilmiyorsa ben kendisine işin gerçeğini anlatırım ama biliyor da doğruyu söylemiyorsa bu Galatasaraylılardan özür dilemek için esaslı bir nedendir.

ÖNCELİĞİMİZ SPORTİF BAŞARI
Futbolun başına getireceğimiz 3 isimle görüşmelerimizi yaptık ve hatta bir tanesi ile anlaşma sağladık. Bunun yanı sıra gelecek sezon takımdan bir grup oyuncu ile yollarımızı ayıracağız. Süper Lig'de şampiyon olmaya yönelik 10 oyuncu transfer edeceğiz. Hatırlarsanız UEFA ve Süper Kupa'yı kazanmamızda Jupp Derwall büyük rol oynamıştı. Futbolun başına getireceğimiz futbol aklıda böyle bir görev üstlenecek ve büyük başarıların temelini hazırlayacak.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0