Johan Elmander: Savaşmak benim oyunumun bir parçası..

Sezon başında Bolton Wanderers'tan transfer ettiğimiz İsveçli golcü oyuncu Johan Elmander geçtiğimiz gün oynanılan Fenerbahçe derbisi sonrasında İsveç basınına konuştu. Derbi hakkında düşüncelerini, derbi öncesinde yaşananları, sahada hissettiği duyguları dile getiren 30 yaşındaki yıldız oyuncunun röportajının çevirisinde bizlere yardımcı olan takipçilerimizden Nevzat Polat'a teşekkür ederiz. Ayrıca Çarşamba günü oynanılan derbide İsveç basınından 4 gazetecinin de Türk Telekom Arena'da olduğunu belirtmekte fayda var. Johan Elmander'in röportajı şu şekilde..

"Cezalı duruma düşmeyi, kırmızı kart görmeyi hiç bir oyuncu istemez. Ama bu durum bana dinlenmek için ekstra bir zaman verdi. Derbi için kendimi daha iyi hazırlayabildim. Sahaya çıktığımda kendimi çok iyi hissediyordum. Bir başka deyişle ayaklarım yere sağlam basıyordu. Türkiye'ye geldiğimden beri oynadığım en iyi maç diyebilirim. Sahada istediğim herşeyi yapabildim, çok iyi geçti benim için. Maçın en iyileri arasında gösterilmek, böyle bir derbi için çok mutluluk verici bir duygu.

Savaşmak, mücadele etmek benim oyunumun bir parçası aslında.. Rakip defans oyuncusundan topu kazandığımda o yere düştü. Hakemin orada faul çalmaması çok iyiydi, çünkü o pozisyonda ona dokunmadım, faul yapmadım. Topu kazandığımda pas verecek bir arkadaşımı aradım ama bulamadım. Bende o sırada uzak köşeye doğru vurmak istedim, ama rakip kaleci topa hamle yapınca top kolunun altından geçti ve gol oldu. Uzun bir aradan sonra gol atmak gerçekten çok önemli ve güzel bir duygu. Golden sonra yaşadığımız sevinçte (Arsenal kaptanı Robin Van Persie'nin gol sevinci, omuz silkeleme) Emre Çolak yanıma gelip öyle yaptı. Bu hareket benim hoşuma gitti, komik buldum ve bende öyle yaptım.

Maçtan önce (3-4 gün önce özellikle) beni sokakta gören herkes "Fener'e gol atacaksın", "Bu maçı kazanın" gibi söylemlerde bulundu. Aklımızda daima "Çarşamba günü oynayacağımız maç" şeklinde bulunmasını sağladılar. Fenerbahçe derbilerini kazanmak çok önemli. Yeter ki kazanın. Maçta taraftarlarımız müthişti. Taraftarlarımızın ses yönünde bir rekora sahip olduklarını biliyorum. Top rakip oyunculara geldiğinde müthiş bir gürültü, ıslık, ses vardı. O maçta o rekoru da kırdılar sanırım. O kadar çok bağırdılar ki, bir ara kulaklarımın çınladığını hissettim. Muhteşem bir atmosferdi gerçekten. Sanırım şuanda biraz sağırım :)"

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0