Fatih Terim: Geriden gelerek kazanmayı biliyoruz.

Spor Toto Süper Lig'in 19.haftasında deplasmanda Samsunspor karşısında ilk yarıyı 2-0 geride kapatmamıza rağmen, ikinci yarıda müthiş bir geri dönüş yaparak 2-4'lük skorla kazanan takımımızda teknik direktör Fatih Terim karşılaşma sonrasında basın mensuplarının sorularını yanıtladı. İlk yarıda bize yakışmayan bir oyun ortaya koyduğumuzu dile getiren İmparator, soyunma odasında öğrencilerini uyarmasının ardından ikinci yarıda iyi bir oyun ortaya koyduğumuzu ve bize yakışanı yaptığımızı belirterek geriden gelerek kazanılan bu zaferin önemli olduğunu, böyle reaksiyonların gösterilmesinin ve galibiyet alışkanlığının kazanılmasının takım adına yarar sağlayacağını dile getirdi. Fatih Terim ayrıca maç içerisinde pek istenilen düzeyde bir grafik ortaya koyamayan ve sakatlıktan yeni dönen kaptanımız Sabri Sarıoğlu'na da sahip çıkarak öğrencisini korudu. İmparator ayrıca açıklamaları sırasında transfere dair müjdeler verirken, TFF'nin değiştirmiş olduğu akreditasyon talimatına da değindi. İmparator Fatih Terim'in karşılaşma sonrasındaki tüm açıklamaları..

"Takımımız ilk yarı kendine yakışmayanı yaptı, ikinci yarı da kendine yakışanı yaptı diye özetleyebiliriz. Gerek savunmada, gerek hücumda ilk yarıda çok kötüydük. Samsunspor iyiydi. Galatasaray takımı ilk yarı yakıştığı gibi oynamadı ve 2-0 geriye düştü. Kolay değil geriden gelmek, istekli ve arzulu oynamak. Önemli bir rakipten üç puanı aldık. O yüzden oyuncularımızı ikinci yarı için tebrik ediyorum. Samsunspor'u da tebrik ediyorum ilk yarı için. Üç puan için sevinçliyim. 2-0 geriye düştükten sonra Ujfalusi'yi sağ beke, Melo'yu stopere çektik. Melo'yu stopere çekmek beklenen bir şey değildi tabii ki. Hücumcu sayısını artırarak ne kadar hücum istediğimizi ifade ettik. 2-1 olduktan sonra Melo'dan ileride faydalanmak istedik. Bazen böyle oluyor işte..

Sabri aşağı yukarı 2-3 antrenmandır bizimle birlikte, ama 10 gündür dönme sinyali veriyordu. Sabri milli takımın beki. Sabri'den bir devre yararlansam iyiydi, ama olmadı. Sabri'nin ayağıyla ilgili problem olmadı. Bundan sonraki maçları düşünerek onu oynattık. Ben yaptım hatayı, Sabri'de bir şey yok.

Devre arasında oyuncularıma, saha içinde göndereceğim haberi anında uygulayacaksınız dedim. Bazı maçlar vardır izah edemezsiniz. O maçın tek hedefi vardır, bir şekilde üç puanı almak. İkinci yarıda oyunun kontrolünü bizdeydi. Karabük'ü de yenersek kendi rekorumuzu kıracağız. En azından yanaştırmıyoruz, puanı aynı şekilde tutuyoruz. Geriden gelip kazanmayı biliyoruz. Oynamaya çalışıyoruz. Galibiyetin alışkanlık haline gelmesi önemli. Devre arasında bir şeyler paylaştık. Bazen böyle maçlarda çıkacak oyuncu sayısı fazlalaşır. Oyunun 45 dakikasını dakika dakika oynamak da böyle maçları kazanmakta önemli bir unsur. Ben hiçbir zaman hakem düdük çalmadıkça pes etmem. Oyuncularımıza da bunu aşılamaya çalışıyoruz. Kaybedebiliriz, ama hiçbir zaman umudumuzu kaybetmemeliyiz. Kendilerine bunu söyledim.

Bizim için önemli oyunculardan biri. 10 maç iyi oynuyorsa bir maç kötü oynama hakkı da var. Ama biz kendisinden hep iyisini bekliyoruz. Transfer için de uğraşıyoruz. Başkanımız ve diğer yöneticilerimiz uğraşıyor. Bir iki sürpriz yapacağız. Doğru yerlere doğru oyuncuları doğru paraya almaya çalışıyoruz. Hem alacağız, hem vereceğiz. Kalitemizi artıracak, bize katkı sağlayacak bir iki oyuncu alacağız. Atak mevkiine oyuncu alacağız.

Açıkçası TFF'yi kutluyorum. Ben kartı hep taktım. Takmamazlık etmedim. İsteklerini yerine getirdim. İçimdeydi, kötü bir niyetim yoktu. Hep beraber güzellikleri yakalamamız lazım. Benimle bir ilgisi yoktu. Sadece cezasını ben yedim. Hep bulundurdum üstümde. TFF'yi aldığı karar için kutluyorum."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0