Ünal Aysal: Beşiktaş'tan bize teklif bile gelmedi.

Uzun süredir tartışılan bir konu oldu, Türk Telekom Arena'nın ortak kullanımı.. Hatta bizlerde bu konuda kimilerine göre gerekli, kimilerine göre gereksiz bir tepki göstererek yönetimimizi uyarmak istedik. Daha da ileri gidersek, Beşiktaş konusunda yönetimin yapmamış olduğu açıklamalar nedeniyle kombine yenileme döneminin sekteye uğradığını dile getirelim. Sonrasında bu noktaya değiniriz, sebebini biz değil yönetim düşünsün. Bir süredir yurtdışında bulunan başkanımız Ünal Aysal bu konu hakkında Bugün Gazetesi'ne açıklamalarda bulunmuş. Beşiktaş yöneticilerinin isteklerinin kendilerini ilgilendirmediğini ve daha resmi bir teklif bile yapmadıklarını dile getiren Ünal Aysal son olarak bu kararı teknik direktör veya taraftar değil, yönetim kurulu verir diyerek noktalamış. Ünal Aysal'ın yapmış olduğu açıklamalar şu şekilde...

"Sanıyorum şampiyonluktan sonra başımıza çorap örülmek isteniyor. Bize Beşiktaş'tan teklif bile gelmemişken bu olayın bu kadar tartışılması ilginç. Yurtdışındayım. Ben Türkiye'den ayrılana kadar Beşiktaş'tan gelmiş hiçbir teklif yoktu. Halen de yok.  Daha önce Telekom Arena'da  söylemiştim; umarım bize teklif yapmazlar. Çünkü Beşiktaş'a hayır demek zor demiştim. Çünkü değerli bir ezeli rakip. Ancak ortada resmi teklif yok. Beşiktaşlı yöneticilerin Arena'da oynamayı düşündüklerine dair bilgiler bizim içinönemsiz. Çünkü biz, insanların kafalarından geçenler üzerine iş yapmayız.Okadar çok işimiz var ki, olaylar somut olmalı. Teklif gelirse, profesyonel gözle bakarız.

Fatih Terim, Türkiye'de ve dünyada çok sevilen ve saygı duyulan bir teknik adam. Sportmence bir duruşu var. 'Beşiktaş bana kalsa bizim stadımızda oynayabilir' söylemi, yöneticimiz Abdurrahim Albayrak'ın davetinde, gazetecilerin sorduğu soru üzerine söylenmiş bir söz. Yani bu ayrıntıya dikkat etmek lazım. Biz demokratik bir kulübüz. Taraftarlarımız da tam aksini beyan etti. Ayrıca bu tip kararları Fatih hocamız veya taraftarlarımız değil, Galatasaray yönetim kurulu alır."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0