Burak Yılmaz: Hakan Şükür'ü kendime örnek alıyorum.

Geçtiğimiz sezon rekorları alt üst eden ve takımımıza transfer olan golcü oyuncumuz Burak Yılmaz, yeni sezon öncesinde LigTV'e açıklamalarda bulundu. Florya Metin Oktay Tesisleri'nde açıklamalarda bulunan Burak Yılmaz transferinin zorlu bir süreç olduğunu dile getirirken Galatasaray'a gelmekten dolayı çok mutlu olduğunu dile getirdi. Hakan Şükür'ü kendisine örnek aldığını dile getiren Galatasarayımızın yeni transferi Burak Yılmaz, sarı-kırmızı forma altında büyük başarılara imza atmak istediğini açık bir dille belirtti. Burak Yılmaz'ın tüm açıklamaları şu şekilde..

Galatasaray'a geldiğim için çok mutluyum. Transfer sürecim oldukça zorlu, strestli geçti ancak sonunda benim istediğim olduğu için çok mutluyum. Belki de ilk defa bu kadar çok istenildiğim bir yere geldim. Selçuk'un transferimde etkisi büyük ama burada çok önemli isimlerle bir arada oynayacağım. Bundan dolayı çok mutluyum. Sergen abiden sonra bu noktaya (4 büyüklerin tamamında forma giyen oyuncu) yükselen 2. futbolcu oldum. Ama ben Sergen abi kadar iyi değilim. Yine de onun ünvanına eriştiğim için mutluyum.

Bu konuyla ilgili son kez burada konuşacağım. Beni hayallerime en çok yaklaştıran takım Trabzonspor'dur. Kendilerine edebeleceğim tek şey teşekkürdür. Hepsine teşekkür ediyorum. Trabzonspor'dan 'Burak defteri kapandı' açıklaması yapılmış. Onlar için öyle olabilir ama benim için Trabzon defteri kapanmadı. Orada çok iyi dostluklarım var. Trabzonspor benim için hep çok özel olacak.

Galatasaray'ı basamak olarak görmek değil de, burada uzun süre oynamış bir futbolcu olmak istiyorum. Hedefim bundan sonra kazanacağımız kupalarda yardımcı olmak. Şampiyonlar Ligi'nde 2000 yılından daha yüksek konumlara gelebiliriz. Benim idolüm Hakan Şükür. Onun mevkisinde burada oynamak bana gurur veriyor. Onun gittiği yoldan gittiğimi düşünüyorum. Belki onun başarılarını yakalayamayabilirim. Ama onun izinden gideceğime eminim.

Bu sene atabileceğim gol sayısı hakkında bir yorumda bulunamam. Atabildiğim kadar gol atmak istiyorum. Sonuçta ben bir forvet oyuncusuyum. Gol bizim mevkii için en önemli unsur. Belki herkes benden 30-35 gol bekliyor ama bu her sezon olamaz. Ama ben geçen sene attığım gol sayısına ulaşmak için her şeyi yapacağım.

Galatasaray'da oynayan her oyuncu kendisini kanıtlamış, çok önemli bir isimdir. Forvetteki rekabete gelirsek; onlarla birlikte idman yapmak bile bana bir şeyler öğretiyor. Onlar benim için büyük bir şans. Çok tatlı bir rekabet olacak. Ben de açıkçası bu rekabete hazırım. Forma rekabetinde ben de en az onlar kadar şanslıyım. Hepimiz bekleyip göreceğiz.

Bu sene üç farklı kulvarda mücadele edeceğiz. Geçen sezon Trabzonspor'da da bu tempoda oynamıştım. Şampiyonlar Ligi gerçekten çok farklı bir yer. Ve Galatasaray da bu ortama yabancı değil. Amacımız hem Türkiye'de başarı, hem de Avrupa'da ses getirmek. Bunu başaracağımıza inanıyorum.

Ben Arena'ya her zaman rakip olarak, ya da milli takım formasıyla çıktım. İlk defa kendi takımımla o stada çıkacağım. Ben de taraftarın karşısına çıkmak için sabırsızlanıyorum. Galatasaray taraftarı zaten takımlarını yalnız bırakmayan bir kitle. Bu yıl da hep beraber bir bütün olursak, her işi başarabileceğimizi düşünüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0