Fatih Terim: Kınamıyorum, yazıklar olsun..

Spor Toto Süper Lig'in ilk haftasında kapanış maçında Kasımpaşaspor'u evinde ağırlayan ve sahadan 2-1'lik galibiyetle ayrılan takımımızda karşılaşma sonrasında teknik direktörümüz Fatih Terim, maç vaktinde Gaziantep'te yaşanılan hain saldırı nedeniyle maçı analiz edemeyeceğini belirtirken, hain saldırılarını lanetleyen bir açıklama yaptı. Ülkemize yönelik yapılan bu hain saldırılara en içten ve samimi bir şekilde tepki gösteren İmparator, yaşanılanları lanetlerken maç sonu yayınında da basın toplantısında da futbola dair birşey konuşmak istemediğini dile getirdi. İmparator'un açıklamaları şu şekilde..

Açıkçası güzel konuşayım, her sorularınıza cevap veriyim diye indim aşağıya ama Gaziantep'teki olayları duyunca, bir yere ateş düşmüş, ülkede kan gövdeyi götürüyor, yazıklar olsun. Ne oluyor bu ülkeye? İçimden futbol konuşmak gelmiyor. Bunlar vatan evladı değil mi? Neyi paylaşamıyoruz? Futbol konuşalım ama inanın bana çok üzgünüm ve içimden gelmiyor. Toplu katliama gidiliyor. Bu Türk insanının tarihinde yok. Yazıklar olsun, tek diyebileceğim bu. Kınıyorum falan değil yazıklar olsun. Kusura bakmayın. Röportaj her zaman yapalım ama şimdi değil. Asabım çok bozuk. Ben de bu ülkenin insanıyım. Bu ülkenin Ay-Yıldızını gururla taşıdım. Hala da bu ülke için uğraşıyoruz. Bunların anası babası yok mu? Yayıncı kuruluştan özür diliyorum, bunu telafi ederiz.

Benden bu gece bir şey beklemeyin. Yazıklar olsun. Bu ülkeye ne oluyor? Şimdi 3 puan aldık diye göbek mi atayım? Milletin evine ateş düşmüş. Her gün 1 oluyor, 2 oluyor. Beyler nereye gidiyoruz? Böyle bir gecede, 'Kazandığımız için, 3 puan aldığımız için mutluyum, sevinçliyim' demeye utanıyorum. Böyle olacaksa spor yapmayalım, futbol oynamayalım. Onlar da ana baba evladı. Hiçbir ölüm olmasın. Bu ülkenin ananelerine, örflerine, kardeşliğine ne oldu? Dinimiz bunu emretmiyor. 'Komşun açsa, sen tok duramazsın' denilen bir dinden geliyoruz. Belki sesimizi çıkarmıyoruz ama takip ediyoruz. Gazetelerin sadece arka sayfalarını okumuyoruz. Ülkemizde neler olduğuna biz de bakıyoruz. Ayıptır, yazıktır, günahtır. Onlar da candır. Şimdi gelip ben nasıl maç analizi yapayım? 1-2 gün bana müsaade edin. Galip mi geldik biz? Maç sonu kaynar sular dökülmüş gibi olduk.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0