Galatasaray Üniversitesi desteklerinizi bekliyor..

Türkiye'nin en eski eğitim kurumlarından birisi olan Galatasaray Üniversitesi, bildiğiniz gibi Salı akşamı çıkan bir yangın sonrasında ciddi anlamda hasar gördü. Bu kapsamda gerek yöneticilerimiz, gerekse kulüp üyelerimiz ve Galatasaray Eğitim Vakfı yöneticileri, yangın sonrasında oluşan hasar ile birebir olarak ilgileniyor ve restorasyon çalışmalarının başlaması için ilgili araştırmaları süratle tamamlamaya gayret gösteriyorlar. Fransa ve Türkiye arasındaki özel prosedür kapsamında korunan tarihi binamızın restorasyonu sırasında en büyük görev hiç kuşkusuz Galatasaray taraftarlarına düşüyor. Galatasaray Spor Kulübü ve Eğitim Vakfı tarafından bizzat karşılanacak olan yenileme çalışmalarına sizlerde destek olmak ve ülkemizin en önemli, en eski eğitim kurumlarından birisi olan Galatasaray Üniversitesi'ne sahip çıkmak istiyorsanız buraya tıklayarak bağışta bulunabilirsiniz. Yeniden eğitim kurumu olarak hizmete girmesini istediğimiz tarihi binamıza sahip çıkalım ve kulübümüze bu konuda destek olalım.

Bağışların, özellikle eğitim alanında yapılan, büyüğü veya küçüğü olmaz. 5 TL bile bağışlasanız, damlaya damlaya oluşacak olan göle katkıda bulunabilirsiniz. Haydi büyük Galatasaray taraftarı! Göster kendini..

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0