Sneijder: Sabırsızlanıyorum..

Galatasarayımızın yeni transferi, Hollandalı yıldız oyuncu Wesley Sneijder kulübümüzün resmi yayın organı Galatasaray TV'e açıklamalarda bulundu. Kulübümüzün CEO'su Lütfi Arıboğan'la birlikte bugün ilk kez Galatasaray formasıyla poz veren ve transferi hakkında kanalımıza açıklamalarda bulunan Wesley Sneijder, taraftarlarla buluşmak için sabırsızlandığını dile getirdi. Hollandalı yıldızın açıklamaları şu şekilde;
"Herkese merhaba, iyi akşamlar. Galatasaray dünyaca tanınan büyük bir kulüp ve Türkiye'nin en büyük takımı olduğunu biliyorum. Şuanda kendimi çok iyi hissediyorum ve çok heyecanlıyım, ilk maçımı sabırsızlıkla bekliyorum. Fatih Terim hakkında çok fazla şey biliyorum, İtalya'daki kariyerini biliyorum. Birlikte çalışmak, elbette harika olacak. Büyük maçları severim. Beşiktaş maçında da oynamak istiyorum ve sahaya çıkmak için sabırsızlanıyorum. Türk dostlarımla, arkadaşlarımla konuştum. Yarın bana nasıl bir şekilde "Hoşgeldin" diyeceklerini biliyorum. Galatasaray taraftarlarının takımlarına tutkusunu biliyorum, onları mutlu etmek istiyorum. Buluşmak için sabırsızlanıyorum! Takım arkadaşlarımı tanıyorum, Galatasaray kaliteli futbolculardan oluşan bir takım. Tahminen saat 4-5 gibi İstanbul'da olacağım. Taraftarlarımızla buluşacağım anı bekliyorum."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0