Felipe Melo: Yuvama döndüm..

Sezon öncesi hazırlıklarını kapsamında ikinci etap çalışmalarını Slovenya'da sürdüren takımımıza son katılan isimlerden Felipe Melo, bugün antrenman öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Galatasaray'a döndüğü için çok mutlu olduğunu ve emeği geçen herkese teşekkür etmek istediğini dile getiren Brezilyalı orta saha oyuncusu yeni sezonda da kupalar için mücadele edeceklerini belirtti. 10 numaralı formayı Sneijder'a veren Felipe Melo, forma numaralarının önemsiz olduğunu ve saha içinde neler yapacaklarına konsantre olmaları gerektiğini dile getirdi. Brezilyalı yıldız oyuncunun basın mensuplarına yaptığı açıklamaların tamamı şu şekilde...


"Tekrar yuvama döndüğüm için çok mutluyum. Kariyerimde önemli bir başarı. Çünkü hiç bir kulüpte üstüste 2 seneden fazla oynamamıştım ama bu Galatasaray'da üçüncü senem olacak, bu nedenle çok mutluyum. Artık yeni hedefler var. Kupalar için mücadele eden bir takım olacak. Bu sene de tüm kupalara talibiz.

Wellington'ı çok fazla tanımıyorum ama genç birisi, genç bir yetenek. Çok fazla tanımadığım için onun hakkında yorum yapmam doğru olmaz. Her şeyden önce teknik direktörümüz Fatih Terim'e teşekkür etmek istiyorum, o gerçek bir imparator. Bu lakabı almak kolay değil. Oyuncularına güven veren, değer veren ve her zaman motive eden bir teknik direktör. Tüm teknik heyete teşekkür etmek istiyorum, burada olmama yardımcı oldukları için.

Fizik olarak geçen seneden çok çok iyi hissediyorum. Uzun bir tatil yaptım ama kondisyonerimi de Brezilya'ya götürdüm ve çalıştım. Amerika'ya gittiğimde de benimle birlikteydi, günde çift antrenmanlar yaptığımız oldu. Topla oynama konusunda biraz eksiklikler olabilir ama burada hazırlanacağım. Fenerbahçe maçına kadar hazır olacağıma inanıyorum. Az önce söylediğim gibi, fizik olarak herhangi bir sorunum yok. Galatasaray'da tarih yazmak istiyordum ve başarılarla dolu dönem geçirmek istiyordum. Geçen senelerde de bunları başardık ve bu başarıların devam etmesini istiyorum.

Benim için numaraların gerçekten pek bir önemi yok, önemi olan Galatasaray'ın başarıları ve saha içerisinde gösterdiğimiz performans. Bu yüzden gözüm kapalı bir şekilde Sneijder'a verdim 10 numarayı, önemli olan saha içinde neler yapabileceğimiz."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0