Nordin Amrabat: Sisteme alışıyorum..

İngiltere'nin Birmingham kentinde yeni sezonun ilk hazırlık kampını gerçekleştiren Süper Lig'in son şampiyonu Galatasaray'da güç ve fizik antremanları devam ediyor. İngiltere'de gerçekleştirilen kampın ikinci gününde basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Nordin Amrabat, sezon başında teknik direktör Fatih Terim ile görüştüğünü ve takımda kalıp kalmayacağını netleştirdiğini dile getirirken, geçen sezon ortaya koyduğu performansına da değindi. Yeni bir sisteme adapte olmaya çalıştığını belirten Amrabat, bu sezon daha iyi olacağını umut ettiğini belirtti.

Tatile çıkmadan önce hocamla bir görüşmem oldu. Beni takımda isteyip istemediğini sordum kendisine ve kendisi olumlu yönde bir fikir belirtti. Benimle devam etmek istediğini söyledi. Benim de bundan farklı bir düşüncem olamaz, ben Galatasaray’ın futbolcusuyum. Kariyerime Galatasaray’da devam etmek istiyorum. 

Baktığınız zaman, kariyerimde daha önce oynadığım sistemlerle buradaki sistem farklılık gösteriyor. Daha önce daha çok 4-3-3 oynuyordum ve daha serbest oynuyordum. Galatasaray'da yeni bir sistem 4-4-2 ve çift forvet olduğu için daha kısıtlıyım. Bize karşı takımlar daha sert ve kapalı oynuyor, kendimi gösterecek alanları bulmam zorlaşıyor. Şampiyonlar Ligi maçlarında takımlar bize karşı daha rahat ve açık oynuyor, bende kendimi orada daha iyi gösterdiğime inanıyorum. Her geçen gün bu sisteme daha iyi adapte olacağımı düşünüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0