Didier Drogba: Galibiyeti getirecek performansı sergiledik..


Süper Kupa finalinin uzatma dakikalarında attığı golle Galatasaray'a şampiyonluğu getiren Fildişili süperstar Didier Drogba, karşılaşma sonrasında GSTV'e açıklamalarda bulundu. Hakettikleri bir galibiyet aldıklarını dile getiren Drogba, takımın yorgun olmasına rağmen bu maça özel olarak çok iyi hazırlandığını ifade etti. Drogba takım arkadaşlarını kutlarken, taraftarların yeni sezonda bambaşka bir Drogba izleyeceklerini dile getirdi. Didier Drogba'nın karşılaşma sonrası yaptığı açıklamaların tamamı şu şekilde..


Finaller her zaman kazanmak için vardır ve biz bu finali kazanarak, ne kadar iyi bir takım olduğumuzu gösterdik. Taraftarlarımız için daha çok final oynayacak ve kupaları kazanacağız. Emirates Cup'ta zorlu takımlarla arka arkaya maç oynayarak yorulmuştuk ama buna rağmen Fenerbahçe karşılaşmasına çok iyi hazırlandığımızı düşünüyorum. Maçın genelinde galibiyeti ve şampiyonluğu getirecek performansı sergilemeyi başardık, tüm arkadaşlarımı kutluyorum.

11 numaralı forma için Albert Riera'ya teşekkür etmek istiyorum. Bu numara benim için özel bir numara ve Riera dün bu numarayı bana verdi. Geçtiğimiz sezonun ilk yarısını Çin'de geçirdiğim için sezon başı kampı yapma şansım olmamıştı ama bu sezon başında hocamızın bana verdiği özel çalışma programıyla kendimi çok daha iyi hissediyorum ve taraftarlara geçen sezondan çok daha farklı, çok daha etkili bir Drogba izleyeceklerinin sözünü veriyorum. Geçtiğimiz sezonun büyük bir kısmını yorgun ve dinlenmeden geçirmiştim ama bu sezon çok daha farklı olacağını söyleyebilirim. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0