Ünal Aysal: Transfer dönemi bitmeden taraftarlarımızı mutlu edeceğiz..

"Sevgidir bizi büyüten" isimli sergi öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Galatasaray başkanı Ünal Aysal, bir çok konuda önemli açıklamalarda bulundu. Geçtiğimiz sezon elde edilen başarılarımızın sergilendiği sergi öncesinde basın mensuplarının karşısına geçen Ünal Aysal, transfer çalışmaları hakkında bilgi verirken gündemde yer alan Fatih Terim ve Milli Takım temalı sorulara da içtenlikle cevap verdi. Ünal Aysal, görev süreci boyunca Fatih Terim'le çalışacağını dile getirirken, transfer dönemi kapanmadan sol açık oyuncusu transfer etmek istediklerini belirtti. Ünal Aysal'ın açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Tarih tekerrürden ibarettir, geçen sene kutladığımız bütün güzellikleri bu sene hep beraber kutluyoruz. Bu bir yönden "süreklilik" kelimesinin anlamını bir kere daha gündeme getiriyor. Galatasaray'da işleyen bir düzen var, bu düzenin bütün hedefi sürekli başarıyı yakalamak. Bunu bir çok kez tekrarladım, bir kere daha tekrarlıyorum.

Arda Turan için ben defalarca söylememe rağmen, galiba toplum bunu kabul etmek istemiyor. İnşallah gelecek sene realize ederiz, bu sene bu transfer mümkün görünmüyor. Ama bizim açıklardaki eksiğimizi, özellikle sol açık - sol kanat oyuncusu pozisyonumuzu, muhakkak kapatmamız gerekiyor. Elimizde çok iyi oyuncularımız var ama hem lig hemde Avrupa maçlarımız için kadromuzu zenginleştirmemiz gerekiyor. Hocamızın istekleri doğrultusunda, sene başında sol bek düşünürken son görüşmemizde hocamız sol bekten ziyade sol açık oyuncusu istedi ve bizde bu yönde çalışıyoruz. Tahmin ediyorum ki, transfer sezonu kapanmadan bu eksiğimizi tamamlayacağız ve taraftarımızı sevindirecek, onların yüzünü güldürecek bir ismi kadromuza katacağız.

Bizim aslında, oturmuş ve kendi arasında iyi anlaşan bir ekibimiz var. Sezon başında beraberlikler, mağlubiyetler çok sık rastlanan sonuçlar ve bunları çok fazla büyütmemek lazım. Lig çok uzun bir maraton, kaybedilen her puanın telafisi mümkün. Bu yüzden çok endişeli değiliz ve puan kayıplarını telafi edeceğimize inancım tam. Bizim hedefimiz mutlaka şampiyon olmak, geçen senelerde yakaladığımız başarıyı tekrarlamak istiyoruz. Sahada oynanılan futbolda, elbette sürprizler olacaktır. Hiç kimsenin cesaretini, umudunu kaybetmemesi ve özellikle taraftarların takıma desteklerini kaybetmemesi gerekiyor.

Burada benim bir tercih hakkım var ama esas tercih hakkı hocamız. Çünkü bu mesaiyi verecek ve duble mesai yapacak olan insan hocamız olacak. Ben bu konuda sadece "Galatasaray Spor Kulübü olarak özveride bulunabilir miyiz?" diye konuşabilirim. Hocamızla yaptığım görüşmede kendisine bunu sordum, hocamız teknik olarak bu yükü taşıyabileceğini ve herhangi bir sorun olmayacağını söyledi. Bende bu cevaptan sonra federasyona hocamızın Mayıs ayına kadar teknik direktör olarak milli takıma yardımcı olabileceğini söyledim. Bir sorun olacağını zannetmiyorum ve umarım herhangi bir sorun olmaz. Türk futbolunun bir ihtiyacı varsa, Galatasaray burada negatif bir tutum sergileyecek değildir ve elimizden geleni yapmak zorundayız. Hocamızın bizimle birlikte 1 sene daha sözleşmesi var ama benim basına açıkladığım gibi,hocanın anlaşmasının süresiyle ilgili bir sorunumuz yok. Ben kaldığım sürece Fatih Terim takımda kalacaktır. Başarılı bir hocamız var. Neden böyle bir soru akıllara geliyor diye birkaç defa sordum. Hatta geçtiğimiz günlerde yazılı ve sözlü olarak da hocayla bir sorunumuzun olmadığını ve devam etmek istediğimizi söyledim. Hocamızın da böyle bir endişe taşıdığını zannetmiyorum. Taşısaydı, federasyonla böyle bir görüşmeyi yaparken, "benim böyle bir endişem var. Oturalım ve anlaşmayı uzatalım" diye bir teklifle gelirdi. Ne hocamın böyle bir teklifi oldu, ne de benim böyle bir endişem oldu.

1 yorum:

  1. avrupanın parlayan yıdızı galatasarayımıza önümüzdeki dönemlerde başarılar diliyorum...

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0