Selçuk İnan: Sorun varmış gibi göstermeye gerek yok..

4 kırmızı kartın çıktığı, 3 golün atıldığı ve 3 puanı kazandığımız Sivasspor karşılaşmasının ardından takım kaptanımız Selçuk İnan basın mensuplarının sorularını yanıtladı. İlk penaltıyı kullanmak istediği için kullandığını belirten Selçuk, ikinci penaltıda ise Drogba'ya kendisinin izin verdiğini belirtti. Duran toplar üzerine gelen bir soruda takımda sorun varmış gibi göstermenin doğru olmadığına değinen Selçuk, mutlak kazanılması gereken bir maçı kazandıkları için mutlu olduğunu dile getirdi. Selçuk'un açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Biz de merak ediyoruz kimin vuracağını. Şaka bir yana penaltıda ben vurmak istedim, topun başına geldim. Ben kullanmak istediğimi söyledim, arkadaşlarım "Tabii" dedi. İkinci penaltıyı Drogba kullanmak istedi, bana geldi "Kullanabilir miyim?" dedi. Önemli olan birbirinize saygı göstermek, kullanmak istedi, o kullandı.

Takımdaki birçok futbolcunun duran toplarda ayrı ayrı yetenekleri var. Bunun bir avantaj olması gerekiyor ama dışarıdan dezavantaj gibi lanse ediliyor. Bizim bunları aşmamız gerekiyor. Herkesin iyi olduğu yerden kullanması gerekiyor işin açıkçası ama önemli olan saygı. Yavaş yavaş çözüyoruz. Kendini iyi hisseden vuruyor, pek bir yoruma gerek yok, herkes kendine güveniyor. Topun başına tek başıma gitmemekten etkilenmiyorum. Kullanacak kişilerin belli yetenekleri var. Ben üzerime düşenleri yapmaya çalışıyorum, duran topları ekstra kullanıyorum. Sadece tek başına topun başına geçmeniz size ayrı bir güven veriyor ama takımda birçok kişi iyi kullanabiliyor.

Gol atmak ayrı bir şeydir, o yüzden bunu çözeceğiz. Aslında bu oyunda dün yok ama ne olursa olsun taraftar ve Galatasaraylılar'dan az da olsa vefa bekliyoruz. Kötü günler geçiriyoruz demeyelim, her takım iniş çıkışlar yaşayabilir. Hepimiz yaşadık, yaşayacağız da. 9 puan çok değil. Fenerbahçe maçını da kaybettik ama Fenerbahçe de kaybedecektir. Onları yakalama şansımız çok yüksek. Bu maçı kazanmamız gerekiyordu, herkesi gönülden tebrik ediyorum. 

Şampiyonlar Ligi bambaşka bir arena. Real Madrid maçını sabırsızlıkla bekliyoruz. Sürekli Şampiyonlar Ligi'nde olmak istiyoruz. Çeyrek finaller, yarı finaller görmek isteyen bir takım olmak istiyoruz. Tabii ki dev takımların arasında bu kolay değil. Real Madrid maçında alnımızın akıyla hiç olmazsa bir puan alırsak, bizim için çok iyi olacak.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0