Burak Yılmaz: Belki kendimi yere atmışımdır..

Süper Lig'de deplasmanda kazanamamaya devam eden ve futbolun ilk kuralı olan "atamayana atarlar" klişesini yeniden yaşayan Galatasaray'da karşılaşma sonrasında Burak Yılmaz açıklamalarda bulundu. Rizespor karşısında iyi bir futbol ortaya koyduklarını ancak buldukları fırsatları değerlendiremediklerini dile getiren golcü oyuncu, rakip takım taraftarları tarafından atılan ve yüzüne gelen yabancı madde sonrasında yerde kalmasına ilişkin ağır göndermelerde bulundu. Burak Yılmaz'ın karşılaşma sonrasında dile getirdiği görüşlerinin tamamı şu şekilde..

Kendimi yere atmış da olabilirim orada belki yüzüme bir şey gelmemiştir. Görüntü açık... Çok yoğun bir ortamdan çıktık, ağır bir maçtan ayrılıp Rize'ye geldik. Kazanmayı çok istiyorduk ama olmadı. Üzgünüz. İlk devrede kafa vurduğum bir pozisyon var ama bence yüzde yüz penaltı.

Ne olursa olsun kazanmamız gerekiyordu ama kazanamadık. Belki güçsüzdük, belki yorgunduk, pozisyonlar da bulduk ama olmadı. Diyorlar ya Burak her pozisyonda kendini yere atıyor, emek hırsızı diyorlar. Belki kafama gelen şey için de kendimi yere atmışımdır. Ayrıca Rize seyircisine buradan bir şey söylemek istiyorum. Bana neden böyle bir şey yaptıklarını anlamıyorum. Fazla da konuşmak istemiyorum. Olayı kişiselleştirmemem lazım ama biliyorsunuz en ağır eleştirileri her zaman ben alıyorum bu ülkede. Ne yaparsam yapıyorum kendimi beğendiremiyorum, beğendiremeyeceğim de bu ülkede. Ama benim kişisel başarım umrumda değildir, temsil ettiğim camianın başarısı önemlidir. O yüzden insanlar kişisel olarak eleştirirken biraz dikkat etsinler. Bana emek hırsızı diyenlere de çok kırgınım.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0