Didier Drogba: Takımım için yarın kazanacağım..

Avrupa'nın en büyük futbol organizasyonu olan UEFA Şampiyonlar Ligi'nde adını son sekiz takım arasına yazdırmak için yarın akşam Chelsea ile karşılaşacak olan Galatasaray'da karşılaşma öncesinde tüm basının ve dünyanın ilgi odağı Didier Drogba basın toplantısına katıldı. Chelsea takımının efsaneleri arasında yer alan Fildişi Sahilleri doğumlu süperstar oyuncu, yarın akşam kendisi için zor olacağını ancak bu maçta kazanmak için mücadele edeceğini dile getirdi. Stamford Bridge ağlarını havalandırması halinde sevinmeyeceğini dile getiren Drogba'nın basın toplantısında dile getirdiği cümlelerin tamamı şu şekilde..

"Büyük bir maç olacağından bu durum benim için pek zor olmayacak ancak bu mücadele takımım için çok önemli. Chelsea'ye karşı oynamak zor olacak ama müsabakaya kendimi vermek benim için zor olmayacaktır. Şimdi Galatasaray'ın bir oyuncusuyum, profesyonel olmalıyım ama eski takımımdan arkadaşlarımı ve Chelsea taraftarlarını göreceğim, elbette duygulu olacaktır. Oğlum yarın akşam Galatasaray taraftarı olacak.

Chelsea kulübüne, oyuncularına ve taraftarlarına saygım var. Gol atarsam kutlamayabilirim ama kazanırsak çok mutlu olurum. Yeniden yapmam gerekirse yine Chelsea'yi en iyi yerdeyken bırakırdım ama kadere inanıyorum. Bu takım için yeniden oynamak isteseydim, çok önce bu olabilirdi ama olmadı. Bunda bir sorun yok. Galatasaray'da çok mutluyum. 

Yarınki maça odaklandım, çünkü benim için önemli bir maç. En iyisi olmak istiyorum. Kendimi ispatlamama gerek yok. Chelsea'deyken kendimi ispatladım. Yarınki maçı kazanmak istiyorum. Chelsea'ye karşı kişisel bir şeyim yok, hiçbir zaman olmadı ve olmayacak."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0