Cesare Prandelli: Her zaman daha iyi için çalışacağız..

Spor Toto Süper Lig'in altıncı haftasında ezeli rakibi Fenerbahçe'yi evinde ağırlayan ve Wesley Sneijder'in birbirinden güzel iki golüyle sahadan 3 puanla ayrılan Galatasaray'da teknik direktör Cesaré Prandelli karşılaşma sonrasında basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Ezeli rakibi karşısında alınan 3 puandan dolayı mutlu olduğunu dile getiren İtalyan menajer, takım olarak daha iyi olacaklarını ve kompakt bir oyun sergileyeceklerini belirtti. Prandelli ayrıca sakat oyuncuları karşılaşmaya yetiştiren sağlık ekibine de teşekkür etti. Cesaré Prandelli'nin karşılaşma sonrasındaki açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Maçı değerlendirmeden önce, kulüp doktorlarımız ve fizyoterapistlerimizi tebrik etmek istiyorum. Burak Yılmaz'ı iyileştirdiler ve maça yetiştirdiler. Kimse bilmiyordu ama Olcan Adın ile Melo da oynayamayabilirdi. Olcan dün yapılan antrenmanda sakatlandı, Melo ise hastaydı ve zaman zaman kesiliyordu. Bugün sahada olmalarını sağlık ekibinin başarılı çalışmalarına bağlıyorum.

İlk yarıda tabii biraz çekingen davrandık, belki birkaç tane taktiksel düzenleme yapmak gerekiyordu. Taktiksel anlamda organize olmadığımızda bazen böyle çekingen görünebiliyoruz ancak birkaç oyuncunun yerini değiştirdikten sonra farklı bir görüntü sergiledik. Ne zaman taktiksel anlamda organize olur ve hızınızı bununla kombine edebilirseniz, o zaman başarıyı yakalarsınız. Bunları oturttuğumuzda çok daha iyi olacağız. Ben hiçbir zaman işten korkmadım. Türkiye’de bazı alışkanlıklar var ve genel olarak tüm takımları kapsayan birkaç eksiklik olduğunu düşünüyorum. Takımım adına bunu geliştirmek benim elimde, futbolcularımla her zaman bunları çalışıyoruz. Maalesef futbolda zorluklar var ama biz bu zorluklar üzerine çalıştıkça daha iyi olacağız.

Sneijder çok kaliteli bir futbolcu ve ben her zaman söylüyorum. Oyunun içine daha fazla girmesi gerekiyor çünkü harika bir şut yeteneğine sahip. Son 20 dakikada kendisini daha fazla gösterdi ve çok güzel iki golle galibiyeti getirdi. Deneyimlerime göre, profesyonel futbolcular bu tip maçlarda parayı düşünmezler ve sahada yüzde 100'lerini verirler. Bu akşamki performansının da ödemelerle bir ilgisinin olduğunu düşünmüyorum. Eğer onu maça ileride başlatırsak, rakip savunmanın hedefi haline gelebiliyor. Onu oyun içinde yavaş yavaş ileriye taşımayı planlıyoruz. Böyle bir taktiksel anlayışımız var.

Ben sahada, ıslıklara karşı alkışlarla tepki veren bir takım gördüm ve bundan da mutluluk duydum. Hiçbir zaman morallerinin bozulmaması gerekiyor. Taraftarımızın her zaman bizi desteklemesini istiyoruz ama futbolda bireysel hatalar da mevcut. Bu da taraftarı etkileyebiliyor. Bu gençleri çalışırken görmenizi isterim. Gerçekten çok çalışıyorlar. Formayı kapmak için her şeyi yapıyorlar. Taraftarlarımızın da onlara olumlu yaklaşması gerekir.

Fenerbahçe 3 yıldır aynı futbolcularla oynuyor. Oyun kurma şekilleri ve taktiksel anlayışları oturmuş durumda. Gelişi güzel oynayan bir takım değiller. Biz de zaman içinde bunu yakalamak istiyoruz. Tabii ki bizim burada asıl teşekkür etmemiz gereken taraftarımızdır. Desteklerini bizden hiç eksik etmediler.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0