Hamza Hamzaoğlu: Yuvam diyeceğim yerdeyim..

Galatasaray'ın yeni teknik direktörü Hamza Hamzaoğlu bugün kendisini sezon sonuna kadar resmen Galatasaraylı yapan sözleşmeye imzasını attı ve mürekkebi kurumadan takımla birlikte tanışarak, ilk antrenmanını gerçekleştirdi. Teknik ekibi ile birlikte bugün Florya'ya gelen ve antrenman öncesi tesislerde takımla kısa bir tanışma toplantısı gerçekleştiren Hamzaoğlu, imza töreni sırasında duygusal anlar yaşadı. Babasını kaybettiği gün Galatasaray'dan teklif alan ve düşünmeden kabul ettiğini belirten Hamzaoğlu,  sezon sonunda başarıya hep birlikte aile ortamında ulaşacaklarını dile getirdi. Hamza Hamzaoğlu'nun sözleşme törenindeki açıklamalarının tamamı şu şekilde..

YUVAM DİYECEĞİM YERDEYİM..
Öncelikle yuvam diyebileceğim yerdeyim. Tekrar burada olmaktan mutlu ve gururluyum. Buraya bizi layık gören başta Başkan Duygun Yarsuvat olmak üzere, yönetim kurulu üyelerimize teşekkür etmek istiyorum. Umuyorum ki mahcup olmayız. Güzel şeyler söylemek isterim. Başarılı olmak için elimizden gelen her şeyi  yapacağız. Sahada kazanmak için sportmenlik çerçevesinde mücadele eden bir Galatasaray yaratmaya çalışacağız. Sorumluluklarımızın farkındayız. Bu inançla birlikte sinerjiyi oluşturup hedeflerimize teker teker ulaşmak istiyoruz. Biliyorsunuz milli takımda bir görevim vardı. Yıldırım Demirören ve Fatih Hoca'ma ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Hiçbir şekilde benim önümde durmadılar ve bu fırsatı değerlendirmem gerektiğini söylediler. Fatih hocam da benim bu görevi yapabileceğimi söyledi ve bana o güveni verdi. Kariyerimi riske ettiğimi düşünmüyorum. Özellikle Galatasaray için. Riske etmişsem de Galatasaray için her şeye değer. Abdurrahim Ağabey ile konuştuğumuzda onlar uzun soluklu çalışmak istediklerini söylediler. Ben 'Sizler Mayıs ayına kadar geldiniz biz de Mayıs ayına kadar yapalım' dedim. Akhisar'a gittiğimde 2 ay yapmıştım, ondan sonra da yıl yıl yaptım. Bağlayıcı olmaktan taraftarı değilim. Yararlı olamadığım yerde, 10 yıllık kontratım bile olsa, durmam. Tazminatı hiçbir kulübe yazdırmadım. Kulübe hizmet etmek için geldim. Edemediğimiz gün zarar vermeden ayrılır gideriz. Ama amacımız uzun yıllar hizmet edebilmek ve güvenli beraber çalışmak olacaktır.

SNEIJDER ÇOK ÖNEMLİ BİR OYUNCU..
Sneijder, Hollanda'da verdiği bir röportajda, Türkiye'deki oyuncuların 3-4 pas yapmadan topu ayağından çıkaramadığı, Hollanda'da en geç oyuncunun bile bir seferde bunu başarabildiğini söylemiş. Spiker bana bu röportajı hatırlattı. Bu düşünce tarzıyla ilgili konuştum. Anlamsız bir röportajdı. Kendi oyuncularını övmek için bir başkasını yermeye gerek yok. Kendini takımına adayan her oyuncu kıymetlidir. Sneijder de bizim en kıymetli oyuncularımızdan biri. Sözlerimde de Sneijder'i hedef almadım, söz konusu düşünceye söyledim. Eksiklerimizin zaten farkındayız. Bunları çözmek için gayret sarf ediyoruz. Yabancı futbolcular buraya geldikleri zaman ne için geldiklerinin farkında olmalı ve hakkını vermeli. Hala aynı düşüncelerimin arkasındayım. Sneijder ile sorunum yok. Belki biraz ileri gitmiş olabilirim, bunu da kabul ediyorum. Sneijder de o röportajı verdiğine üzülüyordur. Zaten kendisiyle biraz sonra konuşacağım. Birlikte Galatasaray'ın başarısı için çok iyi işler yapacağız. Bütün oyuncularım benim için eşittir. Takım kaptanlarının ayrı bir yeri vardır. Gerektiğinde Selçuk'la olduğu gibi diğer oyuncularımla da birebir görüşmeler yapacağımız gibi takım olarak kararlar vereceğiz. Bireysel olarak değil birlikte atacağımız adımlara odaklanacağız

MUTLU OLUP, MUTLU EDECEĞİZ..
Oyuncular lig lideri olmalarına rağmen çok da mutluymuş gibi bir görüntü vermediler. İlk önceliğimiz antrenmanları keyifli hale getirmek, onların mutlu zaman geçirmesini sağlamak. Mutlu zaman geçirirken birlikte iyi şeyler yapmalarını sağlamak. Bir şeyler yapıyorlar ama hep beraber yaptıklarını düşünmüyoruz. Biz onları bir araya getireceğiz. Onların beraberce neler yapacaklarını görmelerini sağlayacağız. Bunu başardığımızda oyuncularımız da bizimle çalışmaktan dolayı mutlu olacaklar. Maçlarda da seyircimize aynı coşkuyu yaşatmayı hedefliyoruz. Devre arasında transfer ihtiyacımız olup olmadığına bu süreçte bakacağız. Kafamızda bazı şeyler var. Mevcut olan kadromuzla başarıyı yakalamaya çalışacağız. Onlara yardımcı olmaya çalışacağız. Transfer döneminde ihtiyacımız olan oyuncuyu alacağız. Çift forvet ve 4-2-3-1 sistemleriyle oynuyordum ama oynamamın sebebi de oyuncularımın kalitesiydi. Ama sistemler hiçbir zaman kalıcı değildir, değişmez diye bir şey yok. Çift forvet Galatasaray için önemli bir etki. Belki bir çok maça çift forvetle çıkacağız. Ama onlar sadece ilerideki iki forvet olmayacak, rakibi kovalayan birer de savunmacılar olacak.

BÜYÜK VE GÜÇLÜ BİR AİLEYİZ..
Ekibimiz tamamen aynı. Değişen bir şey yok. İlk günde Abdürrahim Ağabey de Taffarel konusunu gündeme getirdi. Taffarel gibi birinin bize destek vermesi bizi mutlu eder. Taffarel gibi çok değerli bir insanın kadromuzda olması bizi mutlu eder. Amacımız büyük güçlü bir aile olmak. Bunu da en kısa sürede yakalayacağız. Taffarel zaten kaleci. Kaleci antrenörü olacak. Başka bir şey olamaz. Metin hocayla konuştuk. 'Taffarel'in yanında 2. adam da olurum' dedi. Metin Mert hocamızı da alt yapının başında kaleci departmanının sorumlusu yaptık. O da genç kardeşlerimize bilgi ve becerilerini aktaracak. Ekibimizde Fuat Buruk, İsa Turan ve performans hocamız Serkan Salman'la Taffarel ve Metin Mert olacak.

HERŞEYİMİZİ ORTAYA KOYACAĞIZ..
Benim geçmiş takımlarıma baktığınızda o kadroları da rahatlıkla sayarsınız. Akhisar'da son 2-3 yıldır aynı kadrolar var. Bir takımda istikrarı sağlamak çok önemli. Biz bu istikrarı sağladığımızda bütün arkadaşlarımıza bakıp objektif değerlendireceğiz. Sahada savaşan, kazanmak için her şeyini ortaya koyan, hakemden rakipten asla ve asla bir şey beklemeyen, centilmenlik içinde oynayan bir takım istiyoruz. Kupa maçlarında oynamayan arkadaşlarımızı değerlendirmeyi düşünüyoruz. Onlar da bu takımda oynamayı hak ettikleri için oynayacaklardır. Bütün arkadaşlarımızın katkısıyla başarılı olmaya gayret edeceğiz. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0