Hamzaoğlu: Gitmemi isteyenlere söylüyorum, buradayım!

Spor Toto Süper Lig'in beşinci haftasında Trabzon deplasmanında sahadan tek golle ve 3 puanla ayrılan Galatasaray'da teknik direktör Hamza Hamzaoğlu karşılaşma sonrasında basın toplantısında çok sert açıklamalarda bulundu. Oldukça gergin görünen Hamzaoğlu, deplasmanda zor bir rakibe karşı zorlu bir zeminde oynadıklarını dile getirirken şans faktörünün devreye girdiğini ve galibiyete uzandıklarını dile getirdi. Hamzaoğlu ayrıca basın toplantısında "Bu takım hocasız 3 kupa kazandı" ifadesine yer vererek, eleştirilere atıfta bulundu. Galatasaray teknik direktörü Hamza Hamzaoğlu'nun basın toplantısının tamamı şu şekilde..

Zor bir maçtı, zor bir zeminde oynadık. Strajetik oynadık. Sakin ve sabırlı oynadık, oyuncularım disiplinden kopmadılar, tebrik ediyorum hayırlı olsun hepimize. Bugün şansa kazandık. Şansa kazandık, o kadar söyleyeyim. Rakibimiz Trabzonspor'un iyi bir kadrosu var. Maçın sonuna kadar disiplinli, stratejik oynamak zorundaydık. Oyuncularım da bunu başardılar, hepsini tebrik ediyorum. Yumuşak zeminde oynandı maç futbol oynamaya gayret etti. Şansa kazandık bir sürü top direkten döndü, Allah yardım etti bugün bize. Biz kaybettik benim yüzümden önceki maçlarda, bugün şansla kazandık.

Hiçbir yere gitmiyorum, herkes gitmemden menunn olacak ama ben gitmeyeceğim. Sonuna kadar savaşacağım. sanırım ama ben mücadeleden kaçmam, sonuna kadar savaşırım, bunu da herkes görecek. İnşalllah şans da mücadele de yanımız da olur. Biz bunu daha önceki maçlarda da yaptık, daha iyi oynadığımız maçları kaybettik. Ben hala kötü hocayım takımım hocasız geçen sene 3 kupa aldı, bugün de Trabzon'da maçı kazandı.

Oyuncularımı birbirlerine olan bağlılıklarından dolayı, arkadaşlarıklarını korumalarından dolayı tebrik ediyorum. Başkanımıza da geçmiş olsun, onun da üzerine çok geliniyor. Ben kendi adıma değil, konuşanlar adına üzülüyorum, biz yolumuza devam ediyoruz. Fazla da bir şey söylemek istemiyorum, yeterince söylemişimdir sanırım.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0