Selçuk İnan: Hakemler biraz haddini bilecek..

Süper Lig'de yılın son derbisinde ezeli rakibi Beşiktaş karşısında sahadan 2-1 mağlup ayrılan Galatasaray'da karşılaşma sonrasında kaptan Selçuk İnan yayıncı kuruluşa flaş röportajda açıklamalarda bulundu. Beşiktaş'ı tebrik ederek sözlerine başlayan Selçuk, karşılaşmanın hakemi Mete Kalkavan hakkında oldukça çarpıcı açıklamalarda bulundu. Karşılaşma içerisinde hakemin diyalog biçimine, üslubuna ve tavrına dikkat etmesi gerektiğini belirten Selçuk; kariyerinde 3.kez cezalı duruma düştüğünü ve bunun Mete Kalkavan ile oynanılan maçlara denk gelmesinin tesadüf olduğunu belirtiyor. Selçuk İnan'ın açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Ben bugün burada maçı değil hakemle ilgili konuşmak istiyorum. Hatta hakemler değil, Mete Kalkavan hakkında konuşmak istiyorum. Ben Mete hocayı çok seviyorum, saygı duyuyorum ama onlar da haddini bilecek. Tamam belki benle ilgili bir problemi var. Takmış kafasına bir şeyi benle ilgili ama takımımla ne alakası var? Neden takımla uğraşıyor? Futbolu bilenler iyi bilir ama bazı hakemler ince ince çalışır. Özellikle bu hakem. Benim ona söyleyeceğim benimle ilgili kötü bir düşüncesi varsa bana söylesin.

Biz 4 senedir 8 kupa kazandık. İnsanlar tabii ki bir değişiklik istiyorlar, farkındayız. Biz işimizi yapmaya devam edeceğiz ama herkes kendine dikkat etsin.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0