Emrah Başsan: Rekabete hazırım..

Galatasaray’ımızın Antalyaspor’dan bu sezon transfer ettiği Emrah Başsan, İsviçre kampında basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Takım içinde güzel bir ortam olduğunu söyleyen Emrah forma rekabetinden kaçmayacağını söyledi.

AİLE ORTAMINA SAHİBİZ
Şu anda çok güzel aile ortamı var. Tüm futbolcular çok iyi çalışıyor. Ağabeylerimiz, arkadaşlarımız bize yardımcı oluyorlar. Hocamız da eksiklerimizi söylüyor. Lige çok iyi başlamak istiyoruz. Umarım hazırlık maçlarında eksiklerimizi gideririz ve hedefimiz doğrultusunda ilerleriz.

REKABET İÇİN BURADAYIM
Buraya rekabet için geldim. Kiralık gideceğim gibi bir durum söz konusu olmadı. Son 2 yılda geldi gitti olayları çok oldu. Önemli olan resmi açıklamadır, bu döneme nasipmiş. Geçmişte net bir teklif gelmedi. Bu yola nasipmiş, güzel bir şekilde her şey netleşti.

SOL BEK OYNAYABİLİRİM
17 numarayı giyeceğim. Burak ağabeye buradan sevgiler olsun. Pendikspor’da sol bek oynadım. Mevkim değil ama hocamın isteğine göre oraya geçip elimden geleni yaparım. Bu hocanın tercihidir, ona saygı duyarım. Sol bek oynatırsa oraya geçip elimden geleni yaparım. 2-3 yerden resmi teklif vardı. Galatasaray gibi büyük bir camianın benimle ilgilenmesi kararımı etkiledi. Hocamızın beni çok istediğini biliyordum.

HOCAMIZA YARDIMCI OLACAĞIZ
İleride Avrupa neden olmasın. Burada beklentiler var ve beklentileri en iyi şekilde karşılaşmak gerekiyor. Takımda Bruma, Yasin, Sinan ve Podolski gibi yıldız isimler var, rekabete gireceğiz. Hoca kimi iyi buluyorsa onu değerlendirecek. Kampta çalışarak hocamızın ilk 11 yapmasına yardımcı olabiliriz. Şu an başka bir şey düşünmek mantıksız olur.

SNEIJDER'İ İZLERKEN KEYİF ALIRDIM
Antalyaspor’da ilk iki yıl orta saha oynamıştım. Sneijder’i izlemekten büyük keyif alırdım. Selçuk ağabeyi örnek alırdım. Benim yeteneklerim onlara benzetildiği için onları örnek alırdım. Onlarla oynamak büyük zevk olacak. İnşallah hep beraber nice şampiyonluklar alırız.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0