Martin Linnes: Burada olmaktan dolayı mutluyuz..

Galatasaray'ın devam eden İsviçre kampında takımımızın bu sezon önemli isimlerinden birisi olacak olan Martin Linnes, basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Kamp döneminin faydalı geçtiğini belirten başarılı sağ bek, gelecek sezondan ümitli olduğunu söylerken takımımızla adı geçen Johansen'in de çok iyi bir oyuncu olduğunu da söyledi. 


BU SENE DAHA ÜMİTLİYİM
Geçen sene benim ve takımımım için çok iyi bir sezon olmadı. Sağ bek pozisyonunda diğer arkadaşlarımız da oynadı. Ama Jan hocamızın gelmesiyle hava daha pozitife döndü. Benim için de öyle. Bu seneye de iyi başladık. Bu sene daha ümitli olduğumu düşünüyorum.

BURADA OLMAKTAN MUTLUYUZ
Korktuğum, endişeli olduğum doğru değil. Üzüldüm, ister istemez etkileniyorsunuz. Aileniz etkileniyor. Bu tip olaylar beni de üzüyor ama ben ve ailem burada olmaktan çok mutluyuz. Umarım her şey tekrardan yoluna girer.

JOHANSEN ÇOK İYİ BİR OYUNCU
Her zaman gittiğiniz yeni kulüp, yeni oyuncular, yeni hoca bazı sıkıntılar çıkartabilir ama artık 6 ay geçti. Buradaki sistemi daha iyi biliyorum, hocamı, arkadaşlarımı tanıyorum. Şampiyonluk için elimden geleni yapacağım. Stefan Johansen milli takımdan tanıdığım bir arkadaşım. Galatasaray taraftarı çok sevecektir. Hem defansif hem ofansif anlamda önemli bir oyuncu. Şu an son durum ne bilmiyorum ama gerçekleşirse Galatasaray taraftarı çok sevecektir.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0