Schilb ve Dentmon'dan özel açıklamalar..

Galatasaray Odeabank ile sözleşme yenileyen Blake Schilb ve yeni transferlerimizden Justin Dentmon GSTV'den Alican Baykın'ın sorularını yanıtladı. Takıma özel durumlarından dolayı geç katılan ikili gelecek sezon için heyecanlı olduklarını dile getirirken, Justin Dentmon "Galatasaray önemli bir kulüp." dedi. Oyuncularımızın açıklamaları şu şekilde:

BLAKE SCHILB
Geri dönmek ve arkadaşlarımı yeniden görmek çok güzel. Geçen sezon unutulmazdı. Şimdi önümüzde yeni hedefler var. Takıma yeni katıldım; çalışmalara başladım. Umarım her şey geçen sezonki gibi güzel olacak.

JUSTIN DENTMON
Uzun bir yolculuğun ardından buraya geldim. İyi bir takımdayım. Galatasaray önemli bir kulüp. Özellikle Euroleague'de zor maçlar oynayacağız. Ben de takımıma yardımcı olmak istiyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0