Galatasaray Daikin oyuncularından açıklamalar..

Yeni sezon öncesi çalışmalarına geçtiğimiz hafta start veren Galatasaray Daikin'de Kaptan Nihan Güneyligil, Güldeniz Önal ve yeni transfer Hristina Ruseva kulüp televizyonuna önemli açıklamalarda bulundular. Çalışmaların yoğun şekilde devam ettiğini belirten oyuncularımızın tam açıklamaları şu şekilde.


Yeni sezon öncesi kendisine yeni görev verilen Nihan Güneyligil bu görevin kendisini motive ettiğini ifade ederken geçtiğimiz hafta sitemize verdiği özel röportajda da belirttiği gibi bu sezonun en büyük hedefinin Cev Cup olduğunun altını çizdi.
Sakatlıksız kazasız belasız bir yıl olmasını diliyorum. Genç bir ekibiz, hedefimiz CEV Cup’ı getirmek olacak. Geçen yıl kupayı kıl payı kaçırdık. Bu sene istediklerimizi doğru zamanda yaparsak o kupayı Türkiye’ye getirebileceğiz. 
Benim için gurur verici bir durum. Böyle bir göreve layık görüldüğüm için çok mutluyum. Benim motivasyonumu daha da arttıracak. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım. Hem oyuncu olarak hem de arkadaşlarıma yardım etme açısından. Benim için enteresan bir sezon olacak.
Yeni transfer Hristina Ruseva ise şu açıklamalarda bulundu.
Türkiye’ye geri dönmüş olmakta beni çok mutlu ediyor. Kendimi evde gibi hissediyorum burada. Sezonun başlaması için sabırsızlanıyorum. Büyük Galatasaray taraftarıyla buluşmak için. Onların destekleriyle zor zamanların üstesinden geleceğiz. Sabırsızlanıyorum salonda hep beraber olmak için.
Son olarak Güldeniz Önal ise şu açıklamalarda bulundu.
Uzun bir ara vermiştik. Adaptasyon sürecinde vücut olarak yorgun oluyor. Daha çok kondisyon çalışması yaptık. Yavaş yavaş topla çalışmalara başladık.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0