Sinan Gümüş: Verilen şansı iyi değerlendirdim..

Antalyaspor maçında Yasin'in yerine oyuna girdikten sonra oyuna pozitif katkı yapan Sinan Gümüş, maçın ardından GSTV'ye konuştu. Deniz Gülen'e, "İkinci yarıdan ziyade takım olarak iyi performans sergileyemediğimiz ilk yarıyı değerlendirmeliyiz" diyen Sinan Gümüş, sözlerine şöyle devam etti..

LUKAS'I TEBRİK EDİYORUM
Antalyaspor tek bulduğu pozisyonda gol atmayı başardı. İkinci yarı iyi bir dönüş sağladık. Çok güzel bir frikik golüyle beraberliği yakaladık. Lukas Podolski uzun bir sakatlıktan döndü. Bu tip dönüşler zor olur. Kendisini tebrik ediyorum.

İYİ DEĞERLENDİR
Oyuna girerken Jan Olde Riekerink kulağıma eğilerek ‘Bu senin için önemli bir şans, iyi değerlendir’ dedi. Bu sözler beni motive etti. Bu şekilde geride olduğunuz maçlarda kenardan gelmek önemli. Fizik olarak yeni olduğunuz için sahada fark yaratabiliyorsunuz. Bence 20 dakikayı iyi değerlendirdim. Ayrıca taraftarımız da inanılmazdı. İkinci yarı onların desteği ile skoru yakaladık.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0