Serdar Aziz: Zor günler geçirdim..

Süper Lig'de dün akşam Bursaspor'u ağırlayan ve sahadan 3-1'lik galibiyetle ayrılarak son haftalardaki kötü gidişe dur diyen Galatasaray'da karşılaşma sonrasında Serdar Aziz basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Bursaspor karşısında oynamanın farklı bir anlam ifade ettiğini belirten tecrübeli savunma oyuncusu, uzun süren sakatlık sürecinin ardından forma giymesinden dolayı mutlu olduğunu belirtti. Serdar Aziz'in karşılaşma sonrasındaki açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Bizim için önemli bir maçtı. Benim için de farklı bir anlamı olan bir maçtı. Yıllardır Bursaspor'da oynadım. Bana olan hizmetleri için teşekkür ederim. Zorlu bir karşılaşmaydı. Birlik beraberlik açısından  önemi bir galibiyet. Güzel gidiyor her şey şu an. Umarım daha da iyi gidecek.

Geçen sene sakatlık yaşadım bu süreç uzun sürdü. Zor günler geçirdim. Zihinsel olarak da zor günler geçirdim ailem ve eşim bana destek oldu. Futbolcunun sakatlık süreci artında, psikolojosi de yıpranıyor. Büyük beklentilerle geldim buraya. Bu destek önemli bir adımdı. Fenerbahçe maçında iyi oynamadık. Talihsiz bir pozisyondu. Benim de hatam vardı. 4-5 aydır oynamıyordum. Bu normal bence. Takıma adate omaya çalışıyorum. Taraftarımız bana inansın. Ben de elimden geleni yapacağım

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0