Yasin Öztekin: Hiçbir şey bitmedi..

Bursaspor karşısında aldığı galibiyetle Süper Lig'deki mağlubiyet serisine son veren Galatasaray'da gecenin başarılı isimlerinden Yasin Öztekin karşılaşma sonrasında basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Karşılaşmanın beraberlik golünü kaydeden tecrübeli oyuncu, takım olarak zor bir dönem geçirdiklerini ancak taraftarın desteğiyle birlikte kenetlendikleri zaman başaramayacakları herhangi birşey olmadığına inandığını dile getirdi. Karşılaşma sonrasında Yasin Öztekin'in açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Son haftalarda istediğimiz oyunu oynayamadık. Bu da sonuçlara yansımıştı. Kadıköy'de de kazanmak istemiştik ama olmadı, üzüldük. Bugün de mutlaka kazanmak istiyorduk. Çünkü şampiyonluk yarışından kopmak istemiyoruz. İyi bir takıma karşı oynadık. Genele baktığımızda onlardan daha iyiydik. İstediğimiz zaman, inandığımız zaman her takımı yenebiliriz. İlk sezonumda kötü başlamıştık ama şampiyon olmuştuk. Hiçbir şey bitmedi. Ligin ilk yarısında kalan tüm maçlarımızı kazanmak istiyoruz. 

Fenerbahçe maçından sonra aramızda konuşmalar yaptık. Böyle gitmeyeceğini biliyorduk. İyi bir diyalog ve kenetlenme ortamlı oluştu ve kazandık. Hepimiz elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Kupada ve ligde başarılı sonuçlar almak istiyoruz.

Oynadığım zaman elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. İlk 7 hafta da iyi oynadım. Bazı kararlar var. Hocanın kararları oluyor. Ben elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum ve yine buna devam edeceğim. İki, üç hafta oynayamadım ama elimden geleni sergiliyorum. Bursaspor maçında da iyi oynadığımı düşünüyorum

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0