THY Euroleague | Tibor Pleiß: Takıma katkı sağlayacak olan şeyleri yapmaya çalışıyorum..

Galatasaray Odeabank'ın Barcelona'yı 78-64 mağlup ettiği karşılaşmada 11 ribaund alan Tibor Pleiß maç sonrası açıklamalarda bulundu. Alman oyuncumuz karşılaşma sonrası GSTV'den Esma Toker'in konuğu oldu;

Kazandık ve en önemlisi buydu... Takım olarak son bir kaç maçta gelişim gösterdik. Özellikle Euroleague’de pozitif bir ivmemiz var. İyi oynuyoruz. Bunu devam ettirmeliyiz. Önümüzde zor maçlarımız var. Çok çalışıp daha iyi olacağız.

Galibiyet için takıma katkı sağlayacak olan şeyleri yapmaya çalışıyorum. Sert savunma yapıp ribaundlar için mücadele etmek de bunların başında. Takımın nerede bana ihtiyacı varsa orada olmaya çalışıyorum. Elimden gelenin en iyisini yapmaya gayret ediyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0