Kolbeinn Sigthorsson: Galatasaray'da ücretsiz oynamayı kabul ettim ancak..

Galatasaray'ın sezon başında Fransız ekibi Nantes'tan kiraladığı ancak sakatlığı nedeniyle 1 dakika dahi faydalanamadığı için kış transfer döneminde sözleşmesini feshettiği İzlandalı forvet oyuncusu Kolbeinn Sightorsson ülkesinde yerel bir medya kuruluşuna açıklamalarda bulundu. Geçmiş dönemlerden yaşadığı diz sakatlığının tekrarladığını dile getiren Sightorsson yeni sezona kadar forma giyemeyeceğini açıklarken, Galatasaray'da sezonun ikinci yarısında ücretsiz oynama teklifini kabul ettiğini ancak bazı şartlar nedeniyle bu durumun mümkün olmadığını itiraf etti. 

3 yıl önce dizimde küçük bir problem yaşamıştım. Bir çok futbolcu menisküs problemine rağmen oynayabiliyor ve bende bu şekilde devam ettim. Ancak geçtiğimiz sezon Nantes ile oynadığım son lig maçında dizime darbe aldım ve o darbenin dizimdeki menisküsü tetiklediğini düşünüyorum. Euro 2016'da da milli takımda oynarken sağ dizimdeki sakatlığa rağmen forma giydim. Ancak bu sakatlık beni ciddi olarak etkilemedi. Eylül ayında Galatasaray'a katıldıktan sonra antrenmanda koşarken ağrı hissetmeye başladım. Dizim şişti ve yürümekte bile zorlanıyordum. 5 Eylül'de çalışmaları bırakmak zorunda kaldım. İğne tedavisiyle bir süre şişliği gidermek, geri dönüşümü hızlandırmak istedik ancak sakatlık tamamen iyileşmedi. Her çalışmada tekrarladı ve geri geldi.

Barcelona'da bu alanda Avrupa'nın en iyi doktorları ve Galatasaray sağlık ekibiyle birlikte bir tedavi süreci gerçekleştirdik. İspanya'daki kontroller ve rehabilitasyonun ardından 9 Aralık'ta tekrardan İstanbul'a döndüm ve yöneticilerle bir görüşme gerçekleştirdik. 3 hafta içerisinde (2016 sonuna kadar) düzelmezsem sözleşmemi feshetmek istediklerini söylediler. Dizim yavaş yavaş iyileşmeye başlarken bu durum işleri karmaşıklaştırdı. Kendimi denemek istedim, 1.5 hafta boyunca antrenmanlara çıktım ancak Noel günü yeniden dizimde ağrı hissetmeye başladım. Sakatlığım bir kez daha nüksetmişti.

Galatasaraylı yöneticilerin kararını gayet iyi anlıyorum. Harika bir kulüp ve ilk dakikadan itibaren benimle çok iyi ilgilendiler. Sezon başında imza atarken bu kulübün benim için en iyi yer olduğunu düşünmüştüm. 2017 yılında maaş almadan takımda kalmamı önerdiler, kalmaya istekliydim ve bu mantıklı görünüyordu. Ancak beni göndermedikleri takdirde transfer yapamayacaklardı. Bu yüzden, ücretsiz olarak orada oynamam mümkün olmadı. Maaş konusu umrumda değil, sakatlıktan kurtularak iyi bir şekilde dönmek istiyordum.

Dizimdeki sakatlık için en iyi çözüm, ameliyat olmam ve dizimdeki tüm sorunların giderilmesi olarak görünüyor. Eski haline dönmesi için yapabileceğim herşeyi yaptım ancak sonuç iyi olmadı, daha iyi bir noktaya gelemedim. Eğer ameliyat olmazsam, büyük bir belirsizliğin içinde olacağım. Çünkü sakatlık her an yeniden tekrarlayabilir gibi görünüyor. Umarım ameliyat başarılı geçer ve tekrardan futbol oynayabilirim. Ancak oldukça endişeliyim. Futbol oynamak için en erken tarih, sanırım 2017'nin sonbaharı olacak. Aksi takdirde, futbolu bırakmam söz konusu olabilir.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0