Ruben "Daisyx" Korte takımından memnun..

Beşikaş ve Fenerbahçe'nin ardından geçtiğimiz günlerde E-Spor şubesini kurarak gelişmekte olan bu sektöre yatırım yapmaya başlayan Galatasaray, hatırlanacağı üzere koçluk görevine Hollandalı çalıştırıcı Ruben "Daisyx" Korte'yi getirmişti. 

Kısa sürede İstanbul'a gelerek kadrosunu belirleyen ve ardından takım ile birlikte çalışmaya başlayan Daisyx; Galatasaray'a geliş sürecini, takımın son durumunu ve hedeflerini 5Mid sitesinden Zafer Zırhlı'ya verdiği özel röportajda anlattı. O röportajdan öne çıkan satır başları ise şu şekilde.. 

Galatasaray Espor'u neden seçtiniz? Kararınızın arkasındaki sebepler nelerdi?
Açık konuşmak gerekirse, spesifik olarak Galatasaray’ı seçmedim. BDT ligindeki Na'Vi takımında koçluk yaptıktan sonra, Türkiye veya Rusya sahnesinde çalışmak istiyordum. Galatasaray da açık bir koç pozisyonu bulunan takımlardan bir tanesiydi, ben de başvurdum. Bununla birlikte, böylesine üst düzey futbolcuları olan büyük bir kulübün parçası olmak gerçekten çok iyi hissettiriyor. Ek olarak Galatasaray’ın, diğer Türk espor kulüplerinin sahip olmadığı ciddi avantajları olduğu da ortada. Sonuç olarak yaptığım tercihten çok mutluyum.

Takımın scrim performansları ne durumda? Sonuçlardan memnun musunuz? Oyuncular hakkındaki görüşleriniz neler?
Bana kalırsa Galatasaray oldukça iyi bir takım kurmayı başardı ve birlikte oynama fırsatı bulduğumuz kısa süre içerisinde de takımda hatırı sayılır bir gelişme gördük. Scrim sonuçlarımız gayet iyi gitmesine karşın, bunun lig performansına aynı şekilde yansıyacağını iddia etmek yanlış olur. İlk birkaç haftada sergileyeceğimiz performansı merakla bekliyor olsam da takımıma çok güveniyorum. Ayrıca oyuncuların online ortamda sergiledikleri yetenekleri LAN’a nasıl aktaracağını da görmek için sabırsızlanıyorum.

Hedefleriniz neler? Galatasaray ile neleri başarmak istiyorsunuz?
Tabii ki hedefimiz şampiyonluk elde edip Wildcard’a katılmak, oradan da MSI bileti kapmak. Şu an TŞL’de üst düzey mücadele verebilecek bir kadro kurduğumuza inanıyorum. Ancak diğer takımların ne kadar iyi olacağını ve takımdaki mevcut olumlu ivmeyi sürdürüp sürdüremeyeceğimizi zaman gösterecek.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0