Duygun Yarsuvat geri adım atmıyor!

Galatasaray'ın Trabzonspor deplasmanında başkan Dursun Özbek yer almazken, takımı yalnız bırakmayan eski başkan Duygun Yarsuvat, İstanbul'a dönüş yolunda uçakta sarı-kırmızılı takım ve yönetim hakkında SABAH Spor'a önemli tespitlerde bulundu. Wesley Sneijder hakkında "Sneijder biraz göbek yapmış, doğrusu eski günlerini aratıyor." diyen Yarsuvat'ın diğer açıklamaları şu şekilde..

ÖZBEK İBRA EDİLİR
"Galatasaray'da başkanlık için alternatif yok'' görüşüne katılmıyorum. Ben nasıl çıktıysam camia içinden yeni bir Duygun Yarsuvat da çıkabilir. Mali olarak Dursun Özbek ve yönetimi ibra edilir ama idari açıdan sıkıntı olabilir.

ELİT KELİMESİNİN ARKASINDAYIM
Elit kelimesi ile ilgili sözlerimin arkasındayım. Galatasaray'ın eğitim kurumları sayesinde sahip olduğu tarih ile diğer camialardan farkı var. Bu kültürü benimseyenler, Galatasaraylıdır. Burada kastettiğim liseliler değil!

TUDOR İÇİN HENÜZ ERKEN
Onunla ilgili konuşmak için henüz erken. Derwall ilk geldiğinde 6 ayda taraftarlar, kaldığı oteli basmıştı. Ama sonra yaptıkları ortada

BEŞİKTAŞ ŞAMPİYON OLSUN
Beşiktaş'ın şampiyon olmasını istiyorum. Çünkü hak ediyorlar. Başakşehir basit takım, şampiyonluk Beşiktaş'a yakışır.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0