Emre Çolak: Galatasaray Tudor'la daha iyi!

NTV Spor'a açıklamalarda bulunan Deportivo forması ile başarılı bir performans sergileyen Emre Çolak, şampiyonluk yarışı, Igor Tudor'un Galatasaray'ı ve Milli Takım hakkında konuştu. Emre Çolak'ın açıklamaları şu şekilde...

EN İYİ OYNAYAN TAKIM BEŞİKTAŞ
Türkiye'de hiçbir maçı kaçırmıyorum. Şu anda Trabzonspor - Akhisar Belediyespor maçını izlemek için bekliyorum. Benim gönlümden geçen Galatasaray'ın şampiyon olması ama en iyi oynayan takım Beşiktaş. Şampiyonluk şansı en yüksek takım onlar. Başakşehir'in de çok etkili oynadığını ve iyi defans yaptığını biliyorum. Belki sürpriz yaparlar ama ben Beşiktaş'ın şampiyon olacağını tahmin ediyorum

GALATASARAY TUDOR'LA DAHA İYİ
Galatasaray bence Tudor'la daha iyi futbol oynuyor. Daha iyi savunma yapıyorlar. Daha fazla koşuyorlar. Daha çok pozisyona giriyorlar. Eskiden takım savunması eksikti şimdi bu sorun çözülmüş gibi görüyüor. Bence daha iyi oynuyor Galatasaray

**Metin gamaspor.com'dan alınmıştır

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0