Lukas Podolski: Geldiğimden beri asla olumsuz bir şey yaşamadım..

Milli takıma veda etmeye hazırlanan Galatasaray'ın yıldız oyuncusu Lukas Podolski, ülkesinde yayın yapacak olan "Dünya Şampiyonu'nun İstanbuldaki Yaşamı" başlıklı röportajında önemli açıklamalarda bulundu. Bir kahvehane ve berber dükkanında gerçekleşen röportaj sırasında İstanbul'daki hayatını anlatan Alman yıldız, şehir hakkında açıklamalarda bulundu.

Londra ve Milano'dan sonra İstanbul da hayatımdaki en önemli 3.durak oldu. Burası çok etkileyici ve buradan keyif alıyorum. İnsanları ve kültürü çok seviyorum, sürekli olarak insanlarla beraber olmaya çalışıyorum. Az da olsa hepsiyle Türkçe konuşmaya çalışıyorum. Geldiğimden beri asla olumsuz bir durumla karşılaşmadım.

İstanbul boğazına yakın bir yerde oturuyorum ve uyandığımda denizi görmek harika bir duygu. İnsanın yaşam kalitesini arttırıyor. Deniz olan bir şehirde yaşamak beni çok mutlu ediyor.

Bu güzel şehir ve ülkede son günlerimi yaşıyorum, bunun keyfini çıkartmaya çalışıyorum. Japonya'da geçireceğim günler için sabırsızlanıyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0