Wesley Sneijder: Kimse kulüpten daha büyük değil..

Süper Lig'de ezeli rakibi Beşiktaş'a kaybederek zirveden 10 puan uzak kalan Galatasaray'ın yıldız ismi Wesley Sneijder hakkında çıkan haberlere istinaden Fanatik gazetesine özel açıklamalarda bulundu. Igor Tudor ile tartıştığı yönünde çıkan haberler hakkında da açıklamalarda bulunan Hollandalı yıldız oyuncu, hiç bir oyuncunun takımdan daha büyük olmadığını belirtti. Wesley Sneijder'in açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Kimseyle sorunum yok, ben futbolumu oynamaya çalışıyorum. Kimse Galatasaray’dan büyük değildir. Kimse Galatasaray’dan önemli değildir. Biz hep beraber bu takımı yine layık olduğu yere getireceğiz. Taraftarlarımız kimsenin gazına gelmesin. Bizi desteklemeye devam etsin.

Tabii ki gerçek Galatasaray bu değil. Beşiktaş karşısında iyi olmadığımı ben de kabul ediyorum ama hocamız yeni bir sistem uygulamak istiyor. Ben zaten alışık olduğum pozisyonda oynamadım, Podolski de kendi yerinde oynamadı. Ama nasıl iyi sonuçlar aldığımızda her şey iyiyse, kötü günümüzde de birlik olmamız lazım. 4 yıldır buradayım ve artık böyle haberlere (Tudor sıkıyorsa beni de kadro dışı bıraksın!) alıştım. Ne zaman biraz kötü sonuçlar alsak, bizi karıştırmak için aynı kişiler ortaya çıkıyor.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0